poniedziałek, 23 stycznia 2017

Classic black

Mała czarna. Najbardziej popularna i uniwersalna sukienka, zgodzicie się ze mną? Nawet ja, nie lubiąca tego koloru, mam małą czarną w swojej szafie. Jedną? Nie, jest ich kilka. Bo jeśli nie wiem co założyć, zakładam małą czarną. To ponadczasowa klasyka która nigdy nie wyjdzie z mody. 


Dziś mała czarna z kolekcji limitowanej Bee Collection.  Bardzo wygodna w noszeniu za sprawą materiału z jakiego jest wykonana. To bawełniana dzianina dzięki której sukienka ładnie się układa i pracuje przy każdym roku. Do tego ma kieszenie, hurra! Elegancja plus komfort, to lubię :)


Charakteru dodaje jej niewątpliwie wykończenia odkrytych ramion- dwa różne ramiączka, w tym jedno wiązane. Bardzo kobiecy akcent.


Macie małe czarne w swoich szafach? Są to klasyczne fasony czy może mają jakiś pazur?

Sukienka Bee Collection
Szpilki Zapato
Naszyjnik ACHA Studio Biżuterii

pics by KT

Pozdrawiam, Aga

16 komentarzy:

  1. Fantastycznie wygląda, ale na Tobie to chyba nawet wór pokutny wyglądałby rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee, odkąd sporo przytyłam wiele ciuchów źle na mnie leży haha :) muszę unikać dopasowanych w okolicy talii; )

      Dzięki Sisi, pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Czerń to mój kolor numer jeden :)
    Ładna sukienka.
    Zgadzam się, mała czarna jest potrzebna w szafie każdej kobiety :)

    Aga, jak zwykle czarujesz :)

    (Aga Klepczyk)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś!

      Mi jest ciężko przekonać się do czerni, zwłaszcza w okolicach twarzy. Bez makijażu wyglądam wtedy jak obłożnie chora :/

      Usuń
  3. Materiał ma ciekawą strukturę jest cienki czy grubszy? Bardzo ładnie się układa na codzien i od święta z dodatkami. Ładna:-) Aga jaka masz pomadke na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nieco grubszy Aniu, jakby prążkowany :)

      Na ustach mam matową szminkę w płynie Matte Me Sleek Shabby Chic

      Usuń
  4. Świetna sukienka i ciekawy materiał, podobają mi się te prążki.

    OdpowiedzUsuń
  5. ta mała czarna jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesiennie, jeszcze bardzo ciepło, pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)