piątek, 20 stycznia 2017

Fairy Tale

Wczorajsza stylizacja. Lubię takie niecodzienne zestawy. Kobieco, elegancko, stylowo. Czasami chcę poczuć się wyjątkowo  a Wy?


Piękną Madame Rose pokazałam Wam tydzień temu w stylizacji Snow White. Dziś w towarzystwie bieli jest równie zjawiskowa.

Marzyłam by zestawić tę niesamowitą spódnicę z białą koszulą o oryginalnych rękawach i mankietach. Wiecie jak trudno znaleźć takową? Wreszcie upolowałam to cudo z żabotem w Orsay choć nadal poszukuję czegoś z dużymi mankietami.

By podtrzymać elegancki i wyjściowy charakter zestawu, dodałam do niego biała etolę. Gdzie te czasy gdy kobiety chodziły w etolach? Sentymenty, przeszłość... coś mnie ostatnio modowo ciągnie w te klimaty.


Na szczególną uwagę zasługuje też biżuteria. Zegarek, kolczyki i pierścionki w tonacji Rose Gold czyli mojego ukochanego różowego złota. Do żółtego nigdy się nie przekonam, ale Rose... mmm :) Niedawno odkryłam sklep Egocentric który w swej ofercie ma niepowtarzalną biżuterię ze stali szlachetnej. Oj będzie duuużo pierścionków w przyszłych stylizacjach :)


Spódnica Madame Rose Madame Kier
Biała futrzana etola Szaleo.pl
Koszula Orsay
Buty Zapato
Biżuteria (pierścionki i kolczyki) Egocentric
Zegarek Cluse

pics by XB

Pozdrawiam, Aga

44 komentarze:

  1. Bajkowo! Piękne pierścionki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje zdjęcia ❤ Stylizacja mega 💋

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajecznie. Cudownie. Magicznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna stylizacja i te zdjęcia... cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta czerwona spódnica pięknie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu jest podrasowana halką, bez niej tak nie odstaje ale oba jej wcielenia lubię tak samo :)

      Usuń
  6. Wyglądasz zjawiskowo - jak właścicielka tego pałacu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pałac jest piękny, pamiętam z dzieciństwa wycieczkę po jego wnętrzu- tam dopiero można się pozachwycać widokami :)

      Dziękuję!

      Usuń
  7. Z tą wyjątkowością faktycznie jest tak, że czasami się jej pragnie. Tak dla przełamania szarzyzny codzienności choćby :) Piękna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ochotę, zwłaszcza że otoczenie jest bajkowe :)

      dziękuję Anito!

      Usuń
  8. A myślałam, że mało kto poza mną zna Egocentric 😊 mam kilka ich pierścionków i są na prawdę mega! Zawsze miałam obawy przed założeniem białej koszuli, że będzie wyglądała zbyt galowo/oficjalnie ale twoje zestawienie jest świetne 😍 piękne zdjęcia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antena, Egocentric wyhaczyłam na Instagramie, mają super rzeczy choć jak dla mnie za mało bransoletek i naszyjników haha :)))

      Co do białej koszuli też miałam takie obawy. Ake ostatnio za mną chodzą koszule, szukam jeszcze takiej prostej z dużymi mankietami i kołnierzem. Jak na złosć w sklepach nie ma, wszędzie to samo, na jedno kopyto.

      Pozdrawiam i dzięki za komentarz!

      Usuń
  9. Ależ się prezentujesz ;) Nie mogę wzroku oderwać :) Spódnica i koszula są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna piękna stylizacja i bajeczna sesja Aga!
    Koszula jest piękna :)
    Teraz mamy epokę szalików... może już nie długo etole wrócą do łask ...
    Patrząc na obecną modę widzę dużo powrotów do przeszłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, widzę że sporo rzeczy powraca w nieco unowocześnionej formie. Etole może w swojej pierwotnej formie nie, ale dużo jest futrzanych kołnierzy lub takich szalików z futerka które nawiązują nieco do etoli.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Cieszę się że tak odbierasz klimat zdjęć Wero :)

      Usuń
  12. Koszmar modowy! Jak na wiejskie wesele, albo odpust pod kosciołem. Te białe buty, ta biała etola.. brr. Kto by się tak ubrał. Stroisz się na siłę zupełnie bez wyczucia smaku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie bardzo. Jakby na wiejskich weselach kobiety ubierały się w takie rzeczy, buty, byłyby to bale wyższych sfer. Stylizacja jest grzeczna, jakby szkolno biurowa, buty klasyczne, eleganckie. Nie ma w niej nic niestosownego czy przesadnego.

      Usuń
    2. Ja nie napisałem, ze jest niestosowna czy przesadna. Jest po prostu bezgustna, własnie na odpust albo wiejskie wesele ( bo ty chyba balów wyższych sfer nie widziałeś- popatrz sobie na kreacje na balach np Anety Kręglickiej czy Grażyny Torbickiej). Biurowa??? Do biura kobiety ubieraja się zwyczajnie, gdyby któraś przyszła tak wystrojona i siedziała za biurkiem w etoli- biurowy staff pękłby ze śmiechu. Zresztą większość setów tej dziewczyny jest nietrafione- ot długie kombinowanie przed lustrem, bez polotu, bez luzu, bez lekkości, świetnie z wyczuciem smaku i stylu ubiera się np Hanka Lis, Grażyna Torbicka czy Magda Mołek, ale nie ta pani Agnieszka na siłę aspirująca do " elegancji".

      Usuń
    3. Pan Piotr pomylił chyba blogi... :D Czego Pan tutaj szuka dla siebie, nowej spódnicy a może stanika?!

      Usuń
    4. A dlaczego pomyliłem? Wszedłem przypadkowo, obejrzałem i mam prawo skomentować, że stylizacja mi się nie podoba. Jak ktoś wystawia się publicznie w necie musi wziąć pod uwagę również negatywne oceny. Nie hejtuję, wyraziłem się kulturalnie.

      Usuń
    5. Taaaa... Nie ma to jak rzucać nazwiska kobiet, za którymi stoją tabuny (jak nie rzesze) stylistów, makijażystek, fryzjerów, PRowców etc., a do tego zarabiają krocie i realnie w świecie stać je na takie a nie inne kreacje. Poza tym - każda kreacja w której pokażą się publicznie jest ich? Czy raczej wypożyczona, aby reklamować projektanta?
      Gdybym była gówniarą i nie pamiętała wspomnianych wyżej kobiet z młodszych czasów, bądź ich "raczkowania" to pewnie łyknęłabym stwierdzenie o "wyczuciu smaku i stylu" jak młody pelikan. Niestety nie tym razem.

      Usuń
    6. Dobra, zmotywowałam się do poszperania w sieci. O tyle co Grażyna (58 l.) spoko i daje radę (zakres +-10 lat), o tyle Lisowa (46 l.) zaliczyła troszkę wpadek, a Mołek (40 l.) to w ogóle nie wiem po co została tu wspomniana. Serio to jest korzystny strój dla niej? Wyczucie stylu i elegancji?
      1. http://idolo.pl/i/galeria/402/35/s2_47506.jpg
      2. http://bi.gazeta.pl/im/de/d9/11/z18715870Q,Magdalena-Molek.jpg
      3. http://bi.gazeta.pl/im/3b/e6/b6/z11986491O.jpg
      4. http://jastrzabpost.pl/wp-content/uploads/2014/10/magda-Mo%C5%82ek-2.jpg
      Jak dla mnie porażka, bo Mołek posiada figurę, którą wręcz powinna eksponować. Tutaj jest po prostu słabo, a przy różowej kreacji po prostu zabiła poczucie gustu.

      Pani Lis... Co to ma niby być? http://i.iplsc.com/hanna-lis-odslania-wdzieki/0001QODWMBRW9IVW-C322-F4.jpg Jest ktoś w stanie mi to wytłumaczyć?
      Natomiast tutaj: http://jastrzabpost.pl/wp-content/uploads/2016/08/akpa20160817_azja_jk_0182.jpg Ehhh no właśnie, czy pasuje jej to? Podkreśla jej atrybuty? Czy tego typu kreacja podkreśla jej kobiecość?

      Nie twierdzę, że każdy strój ww jest ble i fuj, ale porównałeś Agnieszkę do osób publicznych z dość sporą rozpiętością wiekową, a przede wszystkich ze sporym bagażem specjalistów (gdzie jak widać wyżej nie zawsze było cacy).
      Nie bronię Agi, bo nie każda stylizacja mi się podoba. Uważam za dość nietaktowne porównania, bo Aga nie wzoruje się na kimś (nigdzie nie podała swojego wzorca, jak sama nie dostrzegłam w niej stylu z kogoś). Tak na marginesie - rozwiń swoje porównanie do "wiejskie wesele" oraz "odpust pod kościołem", bo wiesz ja z tych wielkomiejskich i nigdy nie miałam okazji obracać się na takich "balach".

      Usuń
    7. Jeden dzień nie było mnie na blogu a tu proszę jaka dyskusja ;)

      Panie Piotrze, pracuję w branży modowej i widziałam chyba wszystko. Nie musi się Panu podobać ta stylizacja, nie musi się Pan zachwycać moim gustem. Nie aspiruję do bycia kimś innym, pokazuję sety które odzwierciedlają moją osobę. Nie chcę powielać "pomysłów" blogerek które wyglądają niemalże identycznie. Modą trzeba się bawić, nie zamykać się w ciasnych ramach i myśleć co ludzie powiedzą. Na swoim blogu pokazuję różne zestawy, od zwykłych po bardziej dopracowane. Dla mnie to relaks po ciężkim dniu i tyle. I nie kombinuję długo przed lustrem jak Pan to ujął ;) Nie mam na to po prostu czasu.
      Jeśli moja zabawa modą nie podoba się Panu, proszę tu nie zaglądać i tyle. Problem z głowy.

      Ps. buty się są białe ;)

      Usuń
    8. Pani Kopiczko to niech się tak nie denerwuje, bo jej zyłka pęknie, znalazła się znerwicowana adwokatka:))) O wiejskie wesele czy odpust to zapytaj swojej Agnieszki, ona chyba bywa- skoro takie stylizacje zaprezentowała:)) A jak poszła na ślub i wesele to wystroiła się strojniej od panny młodej ( jakaś czerwona kieca z falbanami) jakby nie wiedziała, ze to panna młoda ma być gwiazdą wieczoru a nie ona. " Proszę tu nie zaglądać"- hahaha kobieto ty żyjesz z liczby odsłon blogu a ofiarodawcy ciuchów czy kosmetyków pierwsze o co pytają to ilość odsłon:)))Dzięki m.in mnie i innym masz te paki kosmetyków i ciuchy, gdyby nikt tu nie zajrzał guzik byś dostała. I guzik byś zarobiła i kupiła. A tak możesz się w nieskończoność przechwalać zakupami jak dziecko. Jak nie chcesz aby Cię krytykowano, to zamknij bloga i rób sobie prywatne zdjęcia, pokazuj rodzinie aby się zachwycała. Biedna, samotna zakupoholiczka, dowartościowująca się w sieci.

      Usuń
    9. I proszę, kto tu pokazuje brak klasy czy gustu? Żegnam Pana :)

      Usuń
    10. No, wcale nie hejtuje. Nic a nic. Tu nie ma nawet krzty konstruktywnej krytyki.
      Jeśli mamy już dyskutować, to gdzie Pan Zakrzewski odnosi się do moich argumentów? Czemu nie przeczytałam ani jednego kontrargumentu? Odbijanie piłeczki i brak wiedzy i zaplecza do normalnej rozmowy. O moje żyłki proszę się nie martwić, są iście w doskonałym stanie i byle hejter blogowy "z przypadku" musi się bardziej postarać, by zrobić kuku.
      Wciąż czekam na Pana definicję odpustu czy wiejskiego wesela. Z przykładami, bez odbijania piłeczki. Rzucasz Pan oszczerstwa to je chociaż potwierdź. "Jacyków od siedmiu boleści"...

      Od dawien dawna wiadome jest, że prowadzenia bloga nie jest działalnością charytatywną, więc Ameryka nie została odkryta. Poza tym jeden Zakrzewski w te czy wewte...


      Usuń
    11. Piotr Zakrzewski21 stycznia 2017 20:00. Grubo przesadzasz. Dziewczyna jest wyjątkowo elegancka, gustowna, perfekcyjnie przygotowana we wszystkich wpisach jakie obejrzałem. Ciuchy jakie zakłada wyglądają na jakościowo perfekcyjne, buty to najwyższa półka, zawsze.
      Jak najbardziej biurowa, urzędniczka może siedzieć w etoli, gdyby biuro było wychłodzone, jeśli ciepłe może ja odwiesić, prawda ? Widocznie nie miałeś okazji spotkać super ubranej urzędniczki. Przytoczone przykłady pań owszem, eleganckie, ale czy elegantsze od Autorki ? Rzecz gustu. Ja stylizacjami Autorki jestem niezmiennie zachwycony, klasa, jakość, perfekcja. Dbałość o najmniejsze szczegóły stroju,dodatki, zawsze idealny makijaż.

      Usuń
  13. Uwielbiam twoje zdjęcia, spódnica boska!

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódnica jest piękna drugi raz się w niej zakochuje:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, tu założyłam pod spód halkę by spódnica jeszcze bardziej odstawała. Faktycznie, jest cudowna :)

      Usuń
    2. I reformy abyś nie zmarzła:))))

      Usuń
    3. Piotr Zakrzewski22 stycznia 2017 12:02 Z pewnością jakaś super bielizna.

      Usuń
    4. Zdaje się, że ktoś stał się złośliwy i celowo wpisuje tutaj takie prowokacyjne teksty...

      Usuń
  15. Bardzo klimatyczna sesja, baśniowa. Z ogromną przyjemnością obejrzałam zdjęcia. Pięknie budujesz klimat i opowiadasz historię Agnieszko.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)