poniedziałek, 2 stycznia 2017

InstaWeek czyli mój tydzień na Instagramie

Pierwszy wpis w 2017 roku :) Witam, dziękuję że jesteście ze mną już kolejny rok i mam nadzieję że zostaniecie tutaj i spędzicie ze mną następne dwanaście miesięcy :)


Tydzień poświąteczny, sylwestrowy i w końcu noworoczny :) Dość spokojny, mało pracy, dni mijały mi na blogowaniu i długich spacerach z Kluskami po parku. Szał zakupowy na wyprzedażach, kilometry przechodzone w galeriach handlowych i wydane miliony monet ;)
Potem przygotowania do zabawy sylwestrowej, dylematy co założyć ... i wreszcie leniwa, śpiąca niedziela noworoczna. Z ulgą wracam do normalnego rytmu ;)



1. Wtorek- pierwsza wyprawa na wyprzedaże. Mimo najszczerszych chęci kupiłam tylko jeden sweterek hahaha.

2. Świąteczny upominek od Ecolore Minerals. Dwa pudry brązujące i dwa rozświetlacze, mam już swoje typy.

3. Wreszcie dotarł! Mój wymarzony Cluse La Vedette w różowym złocie. Polecam serdecznie zakupy na www.timeandmore.pl



1. Kolejny prezent, tym razem kosmetyczna przesyłka od Perfecty z linią Fenomen C. Będę się rozświetlać a co!

2. Wyprawy z Kluskami do parku to mój ulubiony sposób na spędzenie wolnego czasu. Od dzisiaj zamierzam też nieco poćwiczyć podczas tych spacerów, trochę mi się przytyło ;)

3. Łupy, zdobycze itp. czyli prezenty oraz zakupy wyprzedażowe! Zaszalałam, w styczniu zaciskamy pasa i to mocno. Biały Klusek choruje i czeka nas kolejna wyprawa do Grudziądza na zabieg chirurgiczny więc ciułamy grosz do grosza.



1. Ostatnie chwile relaksu w piątek. Kawa, ciacho i mocne postanowienie- kończę ze słodkościami (jak ja to przeżyję???)

2. Piątkowy spacerek i pięknie pozujące do zdjęcia Kluski.

3. Podsumowanie roku 2016 na Instagramie- najbardziej popularne jak widać były paznokcie ;)



Uff! Pierwsza blogowa notka za nami. Będę miała niedługo dla Was coś nowego, ale ciiii. Zobaczymy czy dam radę ;)

Pozdrawiam, Aga

26 komentarzy:

  1. Też marzę o takim zegarku <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się przytyło po świętach. Ach te ciasta, pierożki i inne...Miały iść w biust i jak zwykle pobłądziły ;) Zegarek fajny. Za złotem nie przepadam, ale różowe to co innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie samo zdanie odn złota jak Ty Anito :)
      Ach pierożki ♥

      Usuń
  3. Zegarki piękny ale kluski jakie dostojne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne. Mnie i tak najbardziej podobaja się psiaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha:)) muszę w takim razie częściej je pokazywać ;)

      Usuń
  5. Słodkie psiaki.
    Robisz niesamowite zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie Kluski :) Mam nadzieje, że Klusek szybko powróci do zdrowia.
    Trzymam kciuki!

    Aguś, najciężej jest przez pierwsze dni odmawiać sobie słodkiego.
    Potem leci z górki.
    Byłam na detoksie od października do świąt.
    Od jutra znowu odstawiam cukier we wszelkiej postaci.
    Polecam bo człowiek się czuje o wiele lepiej.

    Fotki piękne!

    Jeszcze raz wszystkiego cudownego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I poległam :/ znalazłam w szafce deser "Łatwe Ciacho " do zrobienia w mikrofali i właśnie zjadłam ech :/

      Usuń
    2. yhhh :/
      A ja zaczęłam od dzisiaj swój detoks od cukru :)

      Usuń
    3. Trudno i to bardzo. Herbaty nie słodzę od 2 lat ale kawa czy słodycze ... ech

      Usuń
  7. Łaaa wszystko fajne, ale kubraczek z uszkami Lili wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strzelę jej niedługo sesję foto haha :))) tylko muszę przygotować smakołyki by dama łaskawie zapozowała do zdjęć

      Usuń
  8. Seria perfecty jest bardzo dobra, polecam serum z witaminą c przyjemnie mnie rozpieszcza co rano:-) psiaki skradly serce. Niech ten nowy rok będzie jeszcze lepszy:-) wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dobrego Aniu:*
      Póki co seria Perfecty trafiła do pudła z zapasami ale mnie straaasznie kusi :))

      Usuń
  9. Drapanko dla Klusków i trzymam kciuki za zdrówko :) Prezenty sa fajne ale czas ze zwierzakami bezcenny :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Esy, dzięki! Masz rację, czas z Kudłami jest bezcenny, dziś też szalałyśmy w parku, mimo śnieżycy.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Co ja będę się rozpisywać uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia. <3

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)