niedziela, 15 stycznia 2017

InstaWeek czyli mój tydzień na Instagramie

Leniwa niedziela dobiega końca. Lubię czasem nic nie robić ale muszę przyznać- dzisiejszy dzień zmęczył mnie okrutnie tym nicnierobieniem. Nie poszłam nawet do parku z Kluskami bo śnieg sypie jak szalony i dziewczyny po kilku minutach mają bryły śniegowe na łapach i brzuchu. Wynudziłyśmy się dziś w domu przeraźliwie, na szczęście jutro poniedziałek i to taki na pełnych obrotach :) 
A jak minął ten tydzień?


Dużo kawy i dużo pracy- pod takim własnie znakiem był ten tydzień. Wczoraj wyprawa na imprezę rodzinną do rodziców, z Kluskami to faktycznie wielka wyprawa i stres bo Lilly całą drogę w tramwaju czy autobusie piszczy, skomle, płacze. Bida moja, takie podróże kojarzy tylko z wizytami u weterynarza (btw, w środę znowu jedziemy, będzie pobierana krew by sprawdzić czy leki pomogły zregenerować się wątrobie)




1. Poniedziałek dość spokojny, w domu z Kluskami. Lilly jak zwykle wlazła w kadr, gwiazda ;) Zegarek OPS! Posh, ubranko Lilly to Coocky.

2. Bordo, moje bordo! Zawsze lubiłam ten kolor ale ostatnie kilka miesięcy to prawdziwy bzik na jego punkcie :) Torebka Creole z eobuwie.pl, naszyjnik ACHA Studio Biżuterii, szminka z kolekcji Crystal Garden ArtDeco, rękawiczki Eleganza i kawałek futerka Stradivarius.

3. Środa i praca przy komputerze od samego rana. Zegarek OPS!Posh i bransoletka OPS! Gem, filiżanka Home&You, łyżeczka A Tab.




1. Zwykle wybieram stonowane kolory ale czasem mam ochotę na mocny akcent- zegarek OPS!Posh i bransoletka OPS! Gem, sukienka sukienkowo.com

2. Czwartek w domu, mimo innych planów. Rozrywkę zapewniał mi piękny album Homebook 2016 od Domodi.

3. Weekend zaczęłam w piątek po południu :) Zegarek OPS!Posh




1. W mojej recenzji podkładu Lirene wspomniałam że jest super tylko odcień za ciemny. Lirene szybko podesłało mi paczkę z jaśniejszym kolorem podkładu Perfect Tone i dwoma bazami. Filiżanka Home&You

2. Sobota to impreza u rodziców. Podkład Urban Decay, zegarek La Vedette Cluse, bransoletki Nikki Lissoni, torebka Mohito.

3. Niedziela i czyste lenistwo. Album Homebook, filiżanka A Tab, baleriny Zaxy.


Jutro pobudka ok 6 i na dworzec. Ale póki co korzystam z ostatnich leniwych godzin niedzieli :)

Spokojnego wieczoru,

Pozdrawiam, Aga

13 komentarzy:

  1. Ja lubię czasami zrobic sobie leniwa niedzielę. Dziś sie nie udało, ale może w następny weekend.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w zasadzie nie mam nic bordowego, ale w Twoich stylizacjach mi się ten kolor podoba. Może dlatego, że taki niszowy, patrząc na czarno-szare ulice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anito, bordo jest genialne! Idealne na tę porę roku, eleganckie, głębokie i nie nudne

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia, aż miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bezapelacyjnie kawowy tydzień :) Piękne zdjęcia :*

    www.bliskolasu.com.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      I proszę na przyszłość o to byś nie umieszczała linków i adresów www w komentarzach.

      Usuń
  5. Ojjj kusisz Aguś tym bordem i kusisz :)
    Uwielbiam Twoje fotki !

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten szary zegarek. Prosty i taki codzienny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to tylko odliczam do ferii, bo jestem mega zmęczona tym wszystkim. Teraz klasa maturalna to gdy przychodzę do domu to marzę, żeby iść spać. I tylko ratuje mnie kawa 😞

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne zdjęcia <3
    Najbardziej z tego wszystkiego podobają mi się zegarki. Mają taki klasyczny i elegancki wygląd, a kolorowe opaski przełamują to wszystko i tworzą piękną całość.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)