niedziela, 22 stycznia 2017

InstaWeek czyli mój tydzień na Instagramie

Odpoczywam sobie po wczorajszym dniu, a działo się i to do późna :)) Lenistwo, obżarstwo i jeszcze kilka innych grzeszków zamierzam dziś uskuteczniać. A jutro zwykły szary dzień i mnóstwo pracy. 

To co, przegląd tygodnia na Insta czas start?


Początek tygodnia był spokojny, w środę znowu wizyta u weterynarza z Lilly- kontrolne badanie krwi i z wątrobą jest lepiej ale jeszcze jedna próba ponad normę czyli leki dalej bierzemy i za kolejne dwa miesiące sprawdzimy czy już wszystko jest w porządku. I będzie, na pewno.

Wczoraj miałam imieniny :) Dziękuję wszystkim za życzenia na Instagramie i Facebooku, kochani jesteście. Uczciłam je wyprawiając imprezę, oj działo się działo :) Dziś nabieram sił i leczę potłuczenia po wczorajszym pięknym orle na śliskim chodniku.




1. I lecimy. Poniedziałek i hektolitry kawy. Bardzo senny dzień. Zegarek OPS!Posh

2. We wtorek wreszcie schowałam choinkę i dekoracje świąteczne. I oficjalnie wyglądam wiosny :) Kubek Home&You

3. W środę odebrałam moje nowe okulary. Są piękne i mam nadzieję że będę je nosić. Muszę tylko iść do salonu optycznego by je dogięli bo są za szerokie i zsuwają się z nosa :)




1. Czas odkurzyć palce bo nadeszły nowe piękne pierścionki od Egocentric

2. Czwartkowe selfie w pracy :) Chwila oddechu z kawą

3. Nowości od Floslek. Krem upiększający Blur oraz serum rozświetlające Pearls.




1. Sobota od rana w biegu. Ostrożnym biegu bo chodniki są jak szklanka. Filiżanka Home&You

2. Impreza imieninowa juhu! Jeszcze nie doszłam do siebie ale było super :)

3. Niedziela pod znakiem bordo i Rose Gold. Rękawiczki Eleganza, torba Manzana, zegarek Cluse i obudowa na telefon ze sklepu Enjoyours.com



Wieczór spędzam przy dobrej książce i resztkach jedzeniowych z wczoraj. Spaaaać. Spokojnego wieczoru moi drodzy :)

Pozdrawiam, Aga

20 komentarzy:

  1. Gratuluje zwyciężczyni ☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga i ja odpoczywam bo byłam wczoraj na dwóch imprezach :)
    Trzymam kciuki za Lilly ! Dobrze że jest jakaś poprawa.

    Aga fajny tydzień wpisów nam zafundowałaś :) Ja ze swojej strony już nie mogę doczekać się kolejnych wpisów :)

    Monika Stepień gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, wow- aż dwie? Ty to masz kondycję dziewczyno haha

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin Agnieszko :) Ciekawa jestem serum Flosleku. Niby są opinie, ale jakieś takie zostawiające niedosyt. Daj znać jak się sprawdzi u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anito :)
      Po kilku użyciach mogę stwierdzić że jest lekkie, nawilżające i subtelnie rozświetla.

      Usuń
  4. A no tak Aga wszystkiego dobrego:-) Twoje zdjęcia zawsze są tak piękne kolorystycznie i takie uspokajające. Miałaś ciekawy tydzień:-) pierścionki wygladaja pięknie do Twoich zawsze pięknych paznokci cacuszko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu :)
      Paznokcie aktualnie są krótkie :( w sobotę przewróciłam się na śliskim chodniku i złamałam jeden paznokieć. Wszystkie do skrócenia ech.

      Usuń
  5. Kosmetyki Floslek bardzo mnie zaintrygowały ;) Muszę się im bliżej przyjrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Twój Instagram :)
    Podkładka drewniana mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, gratulacje wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle zachwycasz zdjęciami. W oko wpadły mi pierścionki, muszę wpaść na stronę tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje posty! Powiedz mi co sądzisz o kosmetykach mineralnych tego typu: http://proto-col.pl/ czy miałaś okazje może próbwać któryś kosmetyków do makijazu z tej strony? Chciałabym kupić bo wygladają całkiem profesjonalnie, ale boję sie , że trafie na bubel ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tych kosmetyków i byłabym wdzięczna by na przyszłość nie zamieszczać linków do innych stron w komentarzach. dziękuję :)

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)