niedziela, 29 stycznia 2017

InstaWeek czyli mój tydzień na Instagramie

Czy ktoś mógłby spowolnić czas? Halo? Mrugnęłam i znowu niedziela, jak to się dzieje?


Miniony tydzień niczym się specjalnym nie wyróżnia na tle innych- dużo pracy, obowiązków :) Lillek miała problemy z brzuszkiem, chyba będę musiała ścisłą dietę zastosować by jej wątroba i układ pokarmowy wróciły do normy.

Moja mama miała imieniny a jutro są urodziny mojego taty. Kumulacja bo 1 lutego siostrzenica kończy 17 lat. Wow!



1. Poniedziałkowe nowości ProVoke- szminka i cień w płynie w towarzystwie świecidełek Egocentric i zegarka La Vedette Cluse.

2. Wtorek był śpiący i rozlazły, wypiłam hektolitry kawy która miała mnie postawić na nogi. 

3. Cudny szaraczek OPS!Posh. Uwielbiam szarość.



1. Środa spokojniejsza, wieczór wręcz leniwy, spędzony z Kluskami na długim spacerze i zabawie na śniegu. A potem pyszna Inka z mlekiem i serial- lubię takie chwile.

2. Tradycyjnie czwartek i selfie z pracy. Po pracy bieg do optyka by dogiął mi okulary a potem cały dzień z Kluskami w gościach. Przemarznięte wróciłyśmy wieczorem do domu i padłyśmy od razu spać.

3. Piątek to praca w domu. I kawa, dużo kawy w pięknym kubku A Tab. Spódnica to Madame Kier, buty to Zaxy.




1. W piątek moja mama miała imieniny- chyba tylko ja pamiętam u nas w rodzinie o wszystkich okazjach i dzwonię z życzeniami :)) Zegarek OPS!Posh

2. Co ja robiłam wczoraj? Filmik na yt, kilka zaplanowanych wpisów na bloga i spacery z Kluskami bo słońce były cudowne. Czujecie wiosnę? 

3. Niedziela pracowita- nakręciłam kilka filmików , nadal walczę z video-tutorialami. A wieczorem serial i kąpiel z maseczką na warzy i włosach. Lenistwo mmmm. Biżu Egocentric, perfumy Liu Jo Gold, filiżanka Home&You.


Nadchodzący tydzień jest straszny! A raczej stresujący gdyż ja, osoba która nie cierpi publicznych wystąpień, będę brała udział w pokazie i mówiła przez ok 45 min przed 60-osobową publicznością. OMG! Jakieś rady na stres?

Potem zabawa karnawałowa stylizowana na lata 20/30. Coś na szybko muszę wykombinować by nie odstawać od innych :)  

Miłej reszty niedzieli kochani! I bezbolesnego startu w nowy tydzień!

Pozdrawiam, Aga



13 komentarzy:

  1. Piękne robisz zdjęcia :) Ja też chętnie się dowiem jakie sa sposby na stres, bo zawsze wystąpienia publiczne mnie stresowały :P Trzymam kciuki, żeby wszystko poszło gładko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za publiczne wystąpienie. Sama mam z tym problem, więc rozumiem co czujesz.Niemniej masz doświadczenie. Na YT występujesz przed większą publicznością i świetnie Ci idzie. Będzie dobrze. A zdjęcia jak zwykle fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anito, kręcenie na yt to trochę inna para kaloszy :)

      Dziękuję!

      Usuń
  3. Aga dasz radę pomysl, że tak czy siak wystąpić musisz i potraktuj to jak ciekawe wyzwanie ale bez japonki:-) tydzień jak zawsze masz pięknie ujęty w zdjęciach a zegarki OPS coraz bardziej mnie intrygują:-) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, zegarki i nie tylko OPS! są świetne i takie inne :)

      Usuń
  4. Zdjęcia jak zawsze zachwycające. Trzymam kciuki za brzuszek Lilly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było bardzo bardzo źle :/ ale powoli wychodzi z tego

      Usuń
  5. Okulary <3
    Co do stresu, dasz radę :) Klika głębszych oddechów i popłyniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam oglądać Twoje fotki :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)