niedziela, 8 stycznia 2017

InstaWeek czyli mój tydzień na Instagramie

Niedziela po sobotniej imprezie bywa z reguły dość... ciężka. Cudem zwlekłam się z łóżka, zresztą Kluchy nie dają wylegiwać się w łóżku, pięć spacerów począwszy od 6 rano musi być. 
Jak tam u Was?

 
Jak Wam minął tydzień? Na pewno tak jak mi pod znakiem mrozu, bardzo niskich temperatur i ubierania się na cebulkę. Wiosno przybywaj!

Z dobrych wieści- środowa wizyta z Lillołem u weta przebiegła dobrze. Po infekcji nie ma śladu, temperatura w normie, płynu w cyście bardzo mało, zmiana na boku znika. Uff! (żeby nie zapeszyć!)

Wczoraj byłam na ósmych urodzinach mojej siostrzenicy Emilki, która miała tort ze Sławomirem (zapewne nie kojarzycie tego wykonawcy) i po akcji na Instagramie sam Sławomir złożył jej życzenia. Wow!



1. Mój nowy naszyjnik od ACHA Studio Biżuterii. Piękny i inspirujący FIND YOUR WAY

2. Nie mogę się nacieszyć zegarkiem Cluse La Vedette. To różowe złoto jest przepiękne! Polecam zakupy na www.timeandmore.pl , mają teraz sporo promocji.

3. Wtorkowa kawa w filiżance A Tab w towarzystwie niezwykłego wianka- stroika od Aliszka Art




1. Nowości Collistar już dostępne w perfumeriach Douglas! Zawierają molekuły młodości dzięki którym będę jeszcze długo młoda i piękna :)))

2. Tylko nie komentujcie tego- wiem że mam bzika torebkowego :P Ale to jagodowe cudo od eManzana.pl musiało być moje!

3. Ten fason spódnicy jest szczególnie mi bliski, uwielbiam rozkloszowane spódnice za kolano. Ta różana piękność w soczystej czerwieni pochodzi ze sklepu MadameKier.pl
Stylizacja już w piątek na blogu!



1. Bzik torebkowy, bzik zegarkowy... mało znana w Polsce (jeszcze) marka OPS! i zegarek z serii POSH z wymiennymi paskami. Moje cudeńko oczywiście szare, zapasowy pasek w kolorze ostrej fuksji. Plus urocza różowa bransoletka (szkoda że żółte złoto, wolałabym srebro lub rose gold :P

2. W sobotę rozgrzewałam się kawą, było i nadal jest bardzo zimno. Brrr!

3. Niedzielna kawa poimprezowa :)) O dziwo nie mam bólu głowy ale jestem zmęczona i śpiąca. Naszyjnik wiecie skąd :)

Idę coś zjeść, napiszę notkę na jutro i odliczam czas do 21 by wyjść z Kluskami na spacer i spaać.

Pozdrawiam, Aga

13 komentarzy:

  1. Piękny pastelowy tydzień:-) ogromnie się cieszę, że z Lilly lepiej super początek roku:-) piękny ten zegarek z OPS:-) miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu! OPS! ma fantastyczną ofertę zegarków ♥ mogłabym przytulić jeszcze kilka :))

      Miłego tygodnia!

      Usuń
  2. Budzisz we mnie nowe potrzeby ubraniowe tymi wpisami i zdjęciami. Teraz taki zegarek mi się zamarzył...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uno, to zemsta za Twoje wpisy mieszkaniowe haha:))

      Usuń
  3. Torebka, spódnica, zegarek OPS!- dawaj:P
    Same piękne rzeczy, pokazane w piękny sposób.

    Pozdrawiam i udanego poniedziałku. Ubierz się ciepło, jest zimno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie Moniko :)
      O tak, zimno i to bardzo. Przez te mrozy nie chodzę z Kluskami do parku i są nieszczęśliwe z tego powodu. Wiosno, przychodź!

      Usuń
  4. Ja już chyba pisałam, że spódnica jest piekna. Zegarek w koorze rózowego złota piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki biżuteryjny ♥
      Mam bzika zegarkowego a Ty Janielko?

      Usuń
  5. Też mam słabość do tego fasonu spódnic. Dodają wdzięku. Ta czerwona jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Anito że ktoś podziela moje uwielbienie do takich spódnic :)

      Usuń
  6. Zaczynam już prawie tutaj "mieszkać" ;)
    Robisz Aga kawał dobrej roboty :*

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)