czwartek, 12 stycznia 2017

Nowy kanał na YT i ulubieńcy 2016 kolorówka

Z pewną taką... nieśmiałością :) przychodzę dziś do Was z nowym filmikiem a przede wszystkim- z nowym kanałem na youtube.  

Stary kanał agabil1 idzie w zapomnienie a ja zapraszam Was do subskrypcji nowego kanału Agowe Petitki. Będę starać się aby przynajmniej raz w tygodniu pojawił się tam filmik.



Co będzie można obejrzeć na YT? Ulubieńców danego miesiąca, nowości, tutoriale makijażowe , kosmetyki, ubrania, dodatki etc etc.

Nakręciłam już pierwszy step by step ale zastanawiam się czy go Wam pokazywać. Jest dość jasny i makijaż wyszedł inaczej niż w rzeczywistości. Musicie uzbroić się w cierpliwość, mam inny sprzęt i nowe oświetlenie i muszę, metodą prób i błędów, trafić w najbardziej optymalne ustawienia.

Dzisiaj za to filmik- podsumowanie czyli Ulubieńcy roku 2016- Kolorówka. Obejrzycie? :) Znajdziecie go TUTAJ




Pozdrawiam, Aga


12 komentarzy:

  1. Oglądnęłam :)
    Bardzo się cieszę, że będziesz nagrywać filmiki :)
    Piękny masz makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, trzymam kciuki za owocne nagrywanie filmików na YT :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję by nie zapeszyć.
      Buziaki!

      Usuń
  3. Ha! Nie uwierzysz! Dwa dni temu sprawdzałam, czy aby na pewno już nie nagrywasz, czy mi się po prostu nie wyświetlają powiadomienia :) Bo podobno to się zdarza. Fajnie, że wracasz z nowym kanałem. Sub leci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa, czytamy sobie w myślach haha :))

      Usuń
  4. Filmik z kolorówką to coś dla mnie :))

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)