czwartek, 12 stycznia 2017

Nowy kanał na YT i ulubieńcy 2016 kolorówka

Z pewną taką... nieśmiałością :) przychodzę dziś do Was z nowym filmikiem a przede wszystkim- z nowym kanałem na youtube.  

Stary kanał agabil1 idzie w zapomnienie a ja zapraszam Was do subskrypcji nowego kanału Agowe Petitki. Będę starać się aby przynajmniej raz w tygodniu pojawił się tam filmik.



Co będzie można obejrzeć na YT? Ulubieńców danego miesiąca, nowości, tutoriale makijażowe , kosmetyki, ubrania, dodatki etc etc.

Nakręciłam już pierwszy step by step ale zastanawiam się czy go Wam pokazywać. Jest dość jasny i makijaż wyszedł inaczej niż w rzeczywistości. Musicie uzbroić się w cierpliwość, mam inny sprzęt i nowe oświetlenie i muszę, metodą prób i błędów, trafić w najbardziej optymalne ustawienia.

Dzisiaj za to filmik- podsumowanie czyli Ulubieńcy roku 2016- Kolorówka. Obejrzycie? :) Znajdziecie go TUTAJ




Pozdrawiam, Aga


10 komentarzy:

  1. Oglądnęłam :)
    Bardzo się cieszę, że będziesz nagrywać filmiki :)
    Piękny masz makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, trzymam kciuki za owocne nagrywanie filmików na YT :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha! Nie uwierzysz! Dwa dni temu sprawdzałam, czy aby na pewno już nie nagrywasz, czy mi się po prostu nie wyświetlają powiadomienia :) Bo podobno to się zdarza. Fajnie, że wracasz z nowym kanałem. Sub leci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmik z kolorówką to coś dla mnie :))

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)