wtorek, 17 stycznia 2017

Podkład Nude Sensitive AA Cosmetics

Rok 2016 to rok odkryć podkładowych. Po latach stosowania sypkich minerałów przestawiłam się na podkłady płynne i jestem nimi zachwycona. Podkład Nude Sensitive marki AA Cosmetics to moje odkrycie w polskiej kolorówce.



Podkład Nude Sensitive ujednolica koloryt skóry, doskonale się z nią stapiając. Zapewnia bardzo naturalny i długotrwały efekt makijażu. Dzięki zawartości D-pantenolu i witaminy E aktywnie pielęgnuje i łagodzi, chroniąc skórę przed negatywnym wpływem czynników środowiska.
Testowany dermatologicznie.
opis producenta

Pojemność: 30ml
Cena: ok. 27zł



Podkład zamknięto w zgranej szklanej butelce. Ma wygodny dozownik-pompkę który płynnie ugina się pod naciskiem i delikatnie wypluwa niewielką ilość produktu.

Podkład Nude Sensitive ma lekką, płynną konsystencję. Czuć że nawilża i łagodzi podrażnienia, moja nadwrażliwa skóra go pokochała.



Posiadam najjaśniejszy odcień 01 Cream. To neutralny jaśniutki beż z kroplą pożądanej przeze mnie żółci. Nie tworzy smug podczas aplikacji, rozprowadza się bezproblemowo. Lubię go kłaść na którąś z baz pod makijaż AA, świetnie z nimi współpracuje.

Noszę go od rana do wieczora. Nie zauważyłam by się utleniał i ciemniał. Trwałość jest niezła, może nie jest to aż 16h jak obiecuje producent ale przez 10 godzin wygląda dobrze. Polecam stosować go oszczędnie gdyż nałożony w zbyt dużej ilości potrafi wejść w załamania skóry.

Jego krycie określiłabym jako co najwyżej średnie. Moim zdaniem to jego zaleta, od kamuflowania większych niedoskonałości cery są korektory a nie podkład.



Bardzo go lubię. Tak bardzo że towarzyszy mi ostatnio codziennie.  Jest lekki, delikatny i niewyczuwalny na skórze.
Polecam.

Pozdrawiam, Aga

27 komentarzy:

  1. Z AA nie miałam podkładu.
    Może kiedyś na niego się zdecyduje.
    Od jakiegoś czasu nie kolekcjonuję kosmetyków. Uciekały terminy i przy okazji pieniążki.
    Kończy się kosmetyk i dopiero rozglądam się , podejmuję decyzję i kupuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po latach stosowania tylko minerałów teraz mam kilka płynnych, każdy o innych działaniu o przeznaczeniu :)

      Usuń
    2. I który z nich lubisz najbardziej ? :)

      Usuń
    3. Jak juz napisałam każdy ma inne właściwości i stosuję je na różne okazje :)Każdy z nich lubię za coś innego

      Usuń
  2. Nie wiem czy odcień Cream jest dla mnie ;O

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko Aguś wyszłaś na pierwszym zdjęciu jak 16-latka tak świeżo.
    Akurat z AA podkładów nie znam zupełnie, ogólnie zawsze nie do końca pod drodze było mi z tą marką, w sumie nie wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A takie zdjęcie bez lamp i z przysłoną 1.4 haha :)))

      Ten podkład jest bardzo fajny, byłam zaskoczona że tak bardzo pasuje mojej cerze :)

      Usuń
  4. O muszę się mu bliżej przyjrzeć skoro polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo stosuję codziennie i jeszcze mnie nie zawiódł :)

      Usuń
  5. Chyba się skusze po wieloletnim romansie z revlonem czas na delikatniejsza przygodę czuje, że to będzie mile odkrycie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Color Stay to ciężko je porównać bo to zupełnie inne podkłady, o innych właściwościach :).

      Usuń
  6. Jesli na pierwszym zdjeciu maszgo na twarzy, to jutro pedze do Rossmana. Wygladasz genialnie. Buzia pieknie, naturalnie bardzo. Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janielko, na każdej twarzy/ skórze będzie zapewne nieco inaczej wyglądał :)

      Usuń
  7. A dlaczego zrezygnowałaś z minerałów? Czy to z chęci testowania czegoś nowego, czy może minerały nie są jednak tak do końca "zdrowe", jak często się mówi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minerały są zdrowe o ile wybierasz prawdziwe minerały. Zrezygnowałam z racji tego że moja skóra jest dojrzała i sypkie podkłady źle na niej wyglądają.

      Usuń
  8. Bardzo ładne opakowanie, twarz tak zdrowo wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna jest też pompka, działa idealnie :)

      Usuń
  9. Chyba tylko raz miałam podkład z AA, ale całkiem inny i taki średniak był. Na ten zwrócę uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz twarz jak maskę, tskie nienaturalna.

    OdpowiedzUsuń
  11. poczekam na -49% w Rossku i też wypróbuję :P bo przecież mieszkasz na końcu świata i nie ma jak do Ciebie dojechać :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio stojąc w sklepie przed półką mocno się nad nim zastanawiałam. Chyba wrócę po niego :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie szukam jakiegos fajnego podkładu, który nie będzie robił mi efektu maski. Wszystkie podkłady jakie sobie ''upatrzę'' nagle są wykupione i może ten będzie dostępny, bo fajnie w sumie coś przetestować, szczególnie gdy ktoś interesuje się wizażem tak jak ja :) btw to jestes mega śliczna :* sama sobie się dziwię, że dopiero teraz znalazłam Twojego bloga, ale na pewno zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten podkład! Znalazłam wiele negatywnych opinii na jego temat i dopiero u Ciebie znalazłam dokładnie to, co ja o nim myślę :) używam go codziennie od miesiąca i jestem zachwycona. Nałożony na dłoń ciemnieje, ale jakimś cudem nałożony na twarz i wklepany gąbeczką nie robi tego wcale. Nawilża i koi moją suchą cerę za każdym razem, gdy go nałożę, a ten żółty kolor - ideał! Nie zamienię już na żaden inny :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)