piątek, 27 stycznia 2017

Szarość, fuksja i ...śnieg

A raczej dużo śniegu. Nie przepadam za zimą ale śnieg idealnie sprawdza się przy robieniu zdjęć. Pięknie wszystko rozjaśnia i odbija światło niczym blenda. To tyle jeśli chodzi o moją sympatię do zimy. Śliskie chodniki, breja na ulicach... tego nie lubię.
Czekacie ze mną na wiosnę?



Stylizacja prosta, kobieca i elegancka. Czarna sukienka o mojej ulubionej długości do kolan w towarzystwie szarego wełnianego płaszcza o ciekawym fasonie (zwróćcie uwagę na rękawy). Do tego czarne dodatki i fuksja która dodaje żywszego akcentu temu zestawowi. 


Płaszcz Bee Collection
Sukienka no name
Botki Zapato
Torebka Mohito
Zegarek OPS!Posh i bransoletka OPS!Gem Labizu

pics by XB

Pozdrawiam, Aga

21 komentarzy:

  1. Przepiękny makijaż. Out zresztą też, z klasą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ starałam się by był inny niż zwykle (makijaż)

      Usuń
  2. SLiczny ten płaszczyk :) Pięknie wygląda połączenie szarego z różem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noszę go już drugą zimę i polecam gorąco :)

      Usuń
  3. Szarość i czerń=połączenie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny płaszcz. Szukałam w tym roku czegoś podobnego, niestety nie znalazłam.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go właśnie mam od zeszłego roku :) pokazywałam go na blogu juz w ubiegłą zimę. Świetny jest!

      Usuń
  5. Uwielbiam jesień i zimę, nawet wtedy chodzę w krótkim rękawie, bo mi wiecznie gorąco, ale breja nieeee! Psuje cały klimat. Aga, Ty już zawsze będziesz mi się kojarzyć z fuksją, pasuje do Ciebie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie Jooo :P jesień i zima są okropne!
      Fuksjowa ze mnie panienka :))
      To dobrze bo fuksja to jeden z najbardziej gorących trendów kolorystycznych na sezon wiosna- lato ♥

      Usuń
  6. piękna stylizacja i dodatki bardzo gustownie dobrane , wszystko robi wrażenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Szary i fuksja wyglądają pięknie. Zegarek jest boski:-)i też chce już wiosnę;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halo wiosna! Ania i ja czekamy z niecierpliwością na Ciebie♥

      Usuń
  8. Wyglądasz perfekcyjnie. Twoje zimowe kreacje są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ piękna sesja, a Ty wyglądasz olśniewająco. Ja lubię zimę ale nienawidzę przednówka. Gdzie znalazłaś takie piękne miejsce na zdjęcia?
    Pozdrawiam!
    ...i zapraszam do mnie na K O N K U R S!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jenovia! To ogród przed pałacem Poznańskiego :)

      Usuń
  10. Pięknie! podstawa bardzo uniwersalna i plastyczna, za sprawą dodatków można ją dopasować niemalże do każdej sytuacji. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ta fuksja dodaje smaczku. Niby prosty zestaw ale ma to coś, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)