sobota, 7 stycznia 2017

Urban Decay- moja nagroda

Pamiętacie zimowy makijaż który prezentowałam na blogu w grudniu? To własnie dzięki niemu wygrałam fantastyczne trio kosmetyczne Urban Decay w konkursie Subiektywna Blog

Gdy nagroda do mnie dotarła, obiecałam Wam wpis w którym pokażę z bliska kosmetyki UD. Pokazuję :) Chcecie bardziej rozbudowanych recenzji tych produktów? Jeśli tak to krzyczcie w komentarzach :))


Wiecie co przykuło moją uwagę na samym początku? Piękne opakowania w kolorze Rose Gold- uwielbiam ten odcień złota! Sroczka ze mnie, muszę to przyznać. 


Paleta cieni do powiek Naked Ultimate Basics. Same maty i za to ją kocham! Do tego spokojne odcienie, bez szaleństw. Z wyjątkiem 2-3 kolorów zbyt ciepłych dla mnie, używam palety non stop. Macie ją może? Co sądzicie o tych kolorach? 


Podkład All Nighter- kolejne cudne opakowanie. I kolor, kochani ten odcień jest  jaśniutki i piękny. Bałam się jakiegoś ciemniaka lub podkładu z wyraźnymi tonami ale tu proszę- bardzo jasny stonowany beż, neutralny i idealny dla mnie.


I na koniec pomadka Vice w kolorze metalicznej czerwieni. Póki co nie używam gdyż kolor mnie nie nęci, może zostawię ją na jakiś blogowy konkurs.

Macie w swoich kosmetyczkach Urban Decay? Znam ich legendarną bazę pod cienie, kojarzę słynne paletki Naked ale reszty ich oferty nie znam. Opowiedzcie mi proszę co warto mieć z UD.

Pozdrawiam, Aga

43 komentarze:

  1. Gratulacje - paletka jest piękna :) O podkładzie słyszałam, że jest bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład ma dość skrajne opinie w necie :) albo się go kocha albo nienawidzi

      Usuń
  2. gratuluję, piękności i odcienie i opakowania

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozazdrościć nagrody :) Oczywiście gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki! o podkładzie słyszałam że niezły koszmarek ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Niech Ci dobrze służą.
    Nie dziwię się, że wygrałaś. Należało Ci się! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki Aga, jak za makijaż to komu jak nie Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nagroda trafiła w odpowiednie rączki.. Kolory paletki cudownie naturalne. Takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ♥ kolory faktycznie piękne, też lubię takie najbardziej :)

      Usuń
  8. Gratulacje. Piekne opakowania. Super kolory w tej paletce. Podkład ma genialne opakowanie. Pomadka wygląda na ładny odcień, ciekawe jak wygląda na ustach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadka chyba poczeka na kogoś kto ją doceni:) mam sporo takich czerwieni :))

      Usuń
  9. Podkład All Nighter wzbudza moje zainteresowanie. Wiele dobrego o nim słyszałam, że ponoć lżejsza wersja słynnego Double Wear ale o o wiele lżejszej konsystencji. Musze wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie nie jest podobny do DW. Ale warto choć przetestować :)

      Usuń
  10. Ooo gratulacje , super kosmetyki ;) nic tylko testować ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Aga i ode mnie przyjmij gratulacje :)
    Paletka mnie zachwyciła. Widzę tam przepiękną kolorystykę.
    Opakowanie też robi na mnie wrażenie...

    Aga czekam na makijaż w oparciu o powyższą kolorówkę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, może coś zmaluję paletą i podkładem :)
      Dzięki!

      Usuń
  12. Posiadam jedynie pomadkę Vice, w bardziej neutralnym kolorze. Mają świetne krycie! Ale ta Twoja czerwień mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę żałuję że nie trafiła do mnie właśnie jakaś neutralna w kolorze szminka :)

      Usuń
  13. Paletka niesamowita. Fajna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda ze nie dali pomadki 714 ...nie rozstawalabys sie z nia :D piękna matowa czerwien <3

    OdpowiedzUsuń
  15. nooo zazdraszczam wygranej!
    Sama posiadam ten podkład i bardzo go lubię, choć trochę ciemnieje :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje :)
    Też bardzo mi się podoba to opakowanie cieni i faktycznie cienie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uniwersalne i na każdą okazję :) do tej pory nie kupiły mnie palety Naked z powodu różnego wykończenia cieni, ta jest świetna bo cała w matach ♥

      Usuń
  17. Super, nie wiedziałam, że wygrałaś, gratulacje :)
    Ja za UD nie przepadam, miałam kilka podejść do tego podkładu ale ostatecznie dałam sobie spokój. Najlepiej wspominam bazę pod cienie w odcieniu EDEN.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest dość szybko zastygający i taki hmmm pudrowy? My obie chyba preferujemy lżejsze i nie tak matowe podkłady :)

      Usuń
  18. Piękna nagroda, aż spinka cieknie:-) ale za ten piękny makijaż należało Ci się oj tak:-) to teraz czekam na cuda wyczarowane UE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu:) w wolnym czasie postaram się coś zmalować

      Usuń
  19. Paletka muszę zorientować się ile kosztuje bo poczułam nieodpartą chęć jej posiadania :P Kusicielko Ty

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudowne nagrody! Ta paleta to marzenie ❤ Gratuluje, a zarazem zazdroszczę 😀

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)