wtorek, 21 lutego 2017

Smoky blue- YT

Dobry wieczór :) Macie chwilę? Albo ok 12 minut? Jeśli tak, to zapraszam na nowy filmik. Tym razem debiut tutorialowy.



Po wielu próbach, zmianach sprzętu  i oświetlenia, udało mi się nakręcić w miarę ostry i czytelny tutorial. Mam nadzieję że lubicie dymki bo na pierwszy ogień poszedł właśnie makijaż przydymiony oka czyli mój ulubiony sposób podkreślania oczu. Filmik znajdziecie TUTAJ



Lista kosmetyków:
Bazy AA: wygładzająco-matująca, zielona
Podkład All Nighter Urban Decay 1.0
Korektor rozświetlający Dax Cashmere
Puder sypki Celia
Paleta Contouring&Strobing Pupa Milano
Róż do policzków ArtDeco
Rozświetlacz True Match L'oreal
Paleta T20 Make up Atelier Paris
Szary kajal Elite Paris
Czarny eyeliner 100% Pure
Pastelowy cień metaliczny niebieski Make up Atelier Paris
Czarna maskara Infinito Collistar
Czarny kajal Couleur Caramel
Matowa szminka w płynie Provoke 703

Miłego oglądania!

Pozdrawiam, Aga

10 komentarzy:

  1. Piękny makijaż, brawo. Cieszę się że nie używasz bluru jak wiele vlogerek na youtube. Czekam na kolejny krok po kroku, może coś wiosennego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz Doroto :)
      Postaram się by kolejny makijaż był lżejszy :)

      Usuń
    2. Czekam niecierpliwie na coś wiosennego.

      Usuń
  2. Piękny makijaż, też taki chcę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się podoba :) Wbrew pozorom nie jest trudny, spróbuj :)

      Usuń
    2. Dzięki, na pewno spróbuję choć obawiam się efektu końcowego haha :)

      Usuń
    3. Kobieto małej wiary ;))

      Usuń
  3. Świetny jest ten makijaż! Będę próbowała go odtworzyć, chociaż dla mnie malowanie oczu to wciąż czarna magia, no ale po błędach do celu. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwio, im więcej prób tym mniej błędów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś, doczekałam się :)! Piękny makijaż :) Fajnie, że pokazałaś co i jak nakładać. Przetestuję na pewno :) Tylko chyba pójdę raczej w brązy bo mam piwno - brązowe oczy.
    (A.K)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)