czwartek, 23 marca 2017

Bronze sensual make up

Czwartek pod znakiem makijażu. dziś propozycja z okładki marcowego magazynu beGLOSSY. Ciepły, zmysłowy makijaż w brązach. Bo podobno my dziewczyny lubimy ten kolor.


W gorączce fotografowania go zapomniałam o zdjęciu kosmetyków i zbliżeniu na oko, przeeeepraszam :/

Czego użyłam? Wytężam moją ostatnio kiepską pamięć i... :
  • Podkład długotrwale kryjący Casmere nr 02
  • Paleta kamuflaży Kryolan
  • Krzemionka jako puder sypki
  • Puder brązujący Hoola Benefit
  • Odrobina różu Hervana Benefit
  • Paleta do strobingu True Match L'oreal 
  • Paletka cieni Make up Atelier Paris T22
  • Wieżyczka cieni sypkich Glazel
  • Czarny eyeliner Celia
  • Czarny kajal Couleur Caramel
  • Czarny tusz Infinito Collistar
  • Mieszanka szminek Kryolan plus błyszczyk



Już myślę co zrobić za tydzień :)

Pozdrawiam, Aga

23 komentarze:

  1. Przepiękny makijaż w moich ulubionych brązach.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny efekt, muszę do Ciebie na nauki wpaść:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny makeup ,Chciałabym tak potrafić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Krzemionka jako puder sypki? Taka sama, samiusieńka? Zaintrygowałaś mnie, muszę pogooglować. A makijaż cudny. Tak, kobiety lubią brąz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anito, słynny puder HD od Make up For Ever to właśnie czysta silica :)
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  5. Robisz przepiękne makijaże :) Każdy mi się niezmiernie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż! I powiem Ci że w BG tylko mi sie okładka magazyny w tej edycji podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. No cudnie.. Takie lubię najbardziej..:) Pozdrawiam. Barbara.

    OdpowiedzUsuń
  8. Majstersztyk! W moim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)