piątek, 24 marca 2017

Czekając na wiosnę

Pastele wiszą w szafie zniecierpliwione w oczekiwaniu na cieplejsze dni. Dziś rano patrzyłam na nie i zniechęcona sięgnęłam po ciemniejsze kolory - na dworze zimno, ciemno i mży. Moje ulubione bordo już mi się znudziło, czy jest na sali lekarz???


Zwyczajny set na zakupy. Biała koszula i bordowe rurki w towarzystwie granatowej bomberki i dużej bordowej torby. Jest kolor, jest ciepło i jest wygodnie.


Biała koszula So Simple Super-Dodatki
Rurki Zara
Bomberka Netmoda
Botki Zapato
Pierścionek Egocentric
Torba Manzana

pics by XB

Pozdrawiam, Aga

28 komentarzy:

  1. Fajnie jest wejść na Twojego bloga i się zainspirować.
    Ta torebka robi wrażenie! Zawsze marzyła mi się taka torba, ale przy moim niskim wzroście to trochę strach pomyśleć, jakbym z taką wyglądała. :P
    Pozdrawiam, Agnieszko, i życzę miłego weeekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, nie jest taka wielka jak np ta bordowa dzikuska :)
      Sama wysoka też nie jestem :)

      Usuń
  2. Piękna kolorystka zestawu. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolory, ale jak dla mnie bardziej na jesień :) Mimo to i tak zawsze wyglądasz pięknie! Ja też już czekam na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda przypomina raczej jesień a nie wiosnę ;))

      Usuń
  4. Całość świetna! A torebka bajka :)♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pastele przyjdzie czas. W przyszłym tygodniu ma być ciepło i słonecznie. A tymczasem i tak jest pięknie. Granat pięknie współgra z bordowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby było, wiosna coś nie chce zagościć się na dobre :/
      Dziękuję Anito :)

      Usuń
  6. Rewelacja, jak zawsze:) Piekna, jak zawsze:). Z klasą - wiadomo

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta torebka jest przepiękna ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bomba! Bardzo mi się podobają botki skontrastowane ze spodniami i kurtką. Super zestaw. Może uda mi się dzięki niemu "odwidzieć" biało-srebrną stylówę:))

    OdpowiedzUsuń
  10. No i chyba przepadlam i muszę kupić taką piękną torebke:-) mąż mnie z domu wygoni:-P

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo udany codzienny zestaw. I znowu wpadła mi w oko torebka. Mam dylemat- beżowa czy bordowa?

    OdpowiedzUsuń
  12. Pogoda nie rozpieszcza ale ten tydzień ma być już ciepły i słoneczny :)
    Świetna stylówa, zakochałam się w bomberce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, też słyszałam że ma być ładnie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Z chęcią bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)