poniedziałek, 20 marca 2017

Grey spring

Jasny popiel jest piękny, nieprawdaż? To moja ulubiona odsłona szarego. Jest szlachetny, odświeżający i idealnie komponuje się z modnymi wiosną pastelami. Prostota i urok w jednym.


Dziś jestem cała na szaro. Od zwykłej bawełnianej koszulki która stanowi najjaśniejszy akcent tej stylizacji, przez niesamowicie piękny szary płaszcz i spodnie w kant aż po srebrne dodatki w postaci szpilek i torebki. Przyznam się Wam, że uwielbiam takie zestawienie i czuję się w nim rewelacyjnie.



Szpilki i torebka no name

pisc by KT

Pozdrawiam, Aga

22 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz chociaż taka 'metaliczna' torebka i buty nie moje to naprawdę przykuwają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justyno :) Po prostu szare dodatki zlałybyby się z resztą.

      Usuń
  2. Elegancko! Bardzo mi się podoba. Te buty perfekcyjnie dopełniły całość.
    Szkoda tylko, że tej wiosny jakoś nie czuć. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś w centrum Polski było różnie ale w powietrzu już czuć zbliżającą się wiosnę :)

      Usuń
  3. Aga:-)ależ się za Tobą stesknilam, a tu otwieram glossy a tam Ty:-) przeprowadzka okrada mnie z czasu na oglądanie Ciebie ale powoli nadrabiam:-)jak zwykle wyglądasz pięknie pasują Ci zimne odcienie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, zazdroszczę przeprowadzki :) Sama też czegoś szukam.
      Co do stylizacji to bardzo dziękuję :) Uwielbiam takie kolory.

      Usuń
  4. Klasycznie , subtelnie i z klasą
    \( ゚◡゚)/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancko. Jasnoszary to dla mnie fajna alternatywa dla bieli. Lubię, ale jako dodatek do ciemnych ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anito, nawet wiosną czy latem wykluczasz tak jasny kolor od stóp do głów?

      Usuń
  6. Bardzo Cię lubię lubię w takim jasnym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz olśniewająco w tym zestawie, pięknie Ci w popielatych barwach ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)