niedziela, 26 marca 2017

InstaWeek czyli mój tydzień na Instagramie

Dzisiejsza aura zachwycała! Piękne słońce, zwłaszcza w drugiej połowie dnia, wiatr coraz słabszy i powoli robi się ciepło. Aż chce się żyć!


Miniony tydzień był ... różny. Obowiązki, praca ale i relaks w gronie bliskich. Zbieram siły na następny tydzień gdyż grafik mam wypełniony po brzegi. Oprócz pracy czeka mnie wyjazd do warszawy oraz tradycyjnie wizyta z Lilly u weterynarza. Ostatnio znowu wyczułam u niej guzka, ale podejrzewam że to odczyn po zastrzykach, zwykle ma wkłucia w tej okolicy. Stres i nerwy jednak są, zobaczymy co powie lekarz.


1. Subtelne cienie 204 Irresistible Nude ProVoke. Piękne!

2. W oczekiwaniu na cieplejsze dni - nowe granatowe Zaxy na obcasie. Torebka Vera Pelle ze sklepu Super-Dodatki

3. Pastelowy wiosenny set a na nim Lilly która pięknie wkomponowała się w zdjęcie. Zaxy, baza wygładzająco-rozświetlająca Cashmere, okulary ANNY, bransoletka ACHA Studio Biżuterii, pierścionek EgoCentric.

1. Dwuetapowe oczyszczanie z kosmetykami Orientana: Bio Olejek do demakijażu oraz Bio Pianka do mycia twarzy. 

2. Nowa seria NOVASKIN od AA. Coś dla dojrzałej skóry, jak moja.

3. W piątek postawiłam na podkład Vichy i cienie z paletki Naked Urban Decay. 



1. Zaginione w akcji czyli Bioderma i jej paczka niespodzianka wysłana na adres pod którym nie mieszkam od ponad 2,5 roku.  Dwa głęboko nawilżające produkty Hydrabio - płyn micelarny i krem do twarzy.

2. Trampki! Sto lat nie nosiłam tych butów ale te konkretne skradły moje serce. Granatowe cuda Big Star, z tkaniny impregnowanej, dzięki czemu trampkom nie straszna jest woda czy inne ciecze.

3. Niedzielne nawilżanie z AA CODE Sensible. Ta maseczka uzależnia!


Dzisiejszy dzień był dość leniwy, po wczorajszej imprezowej sobocie. Po południu wybrałam się z Kluskami do parku, nieco nas zniechęciły dzikie tłumy ludzi, dzieci podbiegających do moich dziewczyn czy rowerzystów pędzących dzikim pędem alejkami parkowymi. 

Miłego wieczoru, Aga

21 komentarzy:

  1. Piekne zdjęcia. Buciki skradły moje serce. Miłej reszty dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które konkretnie buciki Sisi? :)

      Usuń
    2. Na obcasie! :). Ja wiesz - zawsze w martensach... no chciałabym takie założyć, ale nie bardzo sobie siebie w nich wyobrażam. Ale są takie śliczne. I kolor :)

      Usuń
    3. Przymierz to przepadniesz :))

      Usuń
  2. Zaciekawiła mnie ta maseczka AA Code, uwielbiam nawilżające kosmetyki do twarzy. Opakowanie jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj ją Doroto, jest bardzo dobra. Właśnie siedzę w wannie i mam ją na twarzy :))

      Usuń
    2. Myślisz że znajdę ją w Douglasie?

      Usuń
    3. O ile dobrze pamiętam to tak :)

      Usuń
  3. Uwielbiam kosmetyki Biodermy, od lat sięgam po ich kremy z filtrami czy płyny micelarne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą serię, robisz piękne zdjęcia:) Ja też muszę sobie jakiś trampki sprawic :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pink Lipstick, zerknij na ten model Big Star ♥

      Usuń
  5. O tak! Pogoda dzisiaj była wspaniała. Brakowało mi tego słoneczka.
    Wiesz, dobrze, że napisałaś o Lilly, bo bym nie zauważyła. Spryciulka. :D
    Jak się sprawdza podkład od Vichy?
    Pozdrawiam wiosennie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, bardzo lubię ten podkład Vichy. Nie obciąża skóry, jest lekki ale przyzwoicie kryje, przynajmniej jak na moje potrzeby :) Odcień Opal 15 jest idealny ♥

      Usuń
  6. Lili faktycznie pięknie wkomponowała się w zdjęcie. Myślałam, że to dywanik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. SLICZNE ZDJĘCIA <3
    Buziaki kochana!
    Zapraszam także do mnie :)
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i proszę jednocześnie byś w przyszłości nie umieszczała linków w komentarzach.

      Usuń
  8. znów ta urocza kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)