wtorek, 21 marca 2017

Marcowe beGLOSSY YT

Migreno, giń przepadnij! Tymi słowami chciałabym serdecznie Was powitać i zapytać czy też odwiedziła Was dziś ta wredna migrena. Wrrr! Mam ochotę gryźć, nic nie mogę dziś zrobić przez ten przeklęty ból głowy. Nawet leki i spacer po parku nie pomogły. Wiosno, przychodź, to pogodowe przesilenie mnie chyba wykończy.

No tak, ale miało być o marcowym beGLOSSY. Zatem jest. 


W tym miesiącu sporo się dzieje a to z powodu 5 urodzin beGLOSSY. Tyle już lat to zacne pudełko istnieje na polskim rynku. Dlatego też marcowe wydanie jest specjalne bo urodzinowe. Miło mi niezmiernie, że zostałam poproszona bym była  Cover Girl urodzinowego wydania magazynu beGLOSSY. Dziękuję.
Odżywczy krem do twarzy, rąk i ciała Himalaya Herbals 50ml - pełen wymiar
Serum Flavo-C Auriga - prezent, miniaturka
Maska ryżowa Bandi - pełen wymiar
Mgiełka odżywczo-nawilżająca Beaver - miniaturka 50ml
Energetyzujący krem wygładzający Vichy - 15ml, prezent
Błyszczyk Cosmepick - pełen wymiar
Zapach Eternity Intense CK - próbka, prezent
Serum pod oczy Pure Orphica - próbka, prezent


Dużo prezentów z okazji urodzin, szkoda że są to próbki ale nie narzekajmy. 

Krem do twarzy, rąk i ciała - olej mineralny na drugim miejscu więc na twarz nie zastosuję bo moja cera będzie szaleć.
Serum z wit C - cieszę się ale czy kiedyś już go nie było?
Maska ryżowa - nie mogę się doczekać kiedy ją wypróbuję.
Mgiełka do włosów - to samo co w przypadku serum Flavo-C. fajny produkt ale chyba już był w beGLOSSY.
Krem do twarzy - moja skóra chyba go nie polubi patrząc na skład, jest zbyt kapryśna i wrażliwa. Podaruję go komuś.
Błyszczyk do ust - dość intensywny kolor, sama nie wiem czy go użyję.
Zapach - bardzo wyrazisty, po godzinie mnie już zmęczył. I to chyba on podkręcił moją migrenę :/
Serum pod oczy- szkoda że taka mała saszetka, z opisu wydaje się bardzo ciekawe.

Dużo kosmetyków, jeszcze więcej próbek. Zacne to pudełko ale chyba po edycji urodzinowej spodziewałam się czegoś więcej. 

Jeśli macie jeszcze chwilkę, to zapraszam serdecznie na filmik KLIK



Pozdrawiam, moja migrena i ja

19 komentarzy:

  1. świetna zawartość boxa ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, o czym mówisz i wcale nie zazdroszczę. Migrena to cholerstwo, jakich wiele. Wracaj do zdrowia szybko!
    Gratuluję! Okładka jest super. To musiało być ciekawe przeżycie. :)
    Co do samego pudełka to chyba maska ryżowa wypadła najlepiej. Niedosyt jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, dziękuję. Póki co migrena przycichła :)

      Okładka fajna rzecz choć generalnie nie lubię takich rzeczy i zwykle odmawiam :)

      Usuń
  3. Gratuluję okładki. Filmik obejrzany, czekam na czwartkowy makijaż.
    Pudełko niezłe, zwłaszcza krem Vichy i maska ryżowa Bandi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaż na pewno będzie ale bez zbliżeń oka :/

      Usuń
    2. I tak czekam. To już dzisiaj.

      Usuń
  4. Fantastyczne okulary <3
    Współczuję migreny, mnie też ostatnio często męczy przez zmiany pogodowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo osób teraz cierpi z powodu migreny :/ Miejmy nadzieję że gdy pogoda się uspokoi to migreny miną.

      Usuń
  5. Zawartość całkiem całkiem, kilka rzeczy bym przygarnęła. Ciekawa jestem jak pachnie Eternity Intense CK.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pierwszy niuch dość wyrazisty zapach. Potem mnie męczył i nasilił migrenę.

      Usuń
  6. Nigdy nie miała takiego pudełeczka, chyba kiedyś się musze skusić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto zamówić nawet ze względu na tą gazetkę;)

    cium cium

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach te migreny.. Najgorsze że nie mam żadnego sposobu na nią :((

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe pudelko z jeszcze ciekawsza Aga na okładce:-)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)