poniedziałek, 6 marca 2017

Stylish Grey

Wiosna to nie tylko kolory. Muszę przyznać że nie przepadam za pastelami a wiosną i latem preferuję jasne stonowane barwy ale nie te cukierkowo-pastelowe, o nie.

Dziś kolejna wiosenna propozycja w szarościach. Dobry zestaw obroni się mimo użycia spokojnej kolorystki, prawda? :)


Będę Was jeszcze długo męczyć szarymi stylizacjami ;) Dla mnie paleta szarości to kwintesencja elegancji, szyku i subtelności. Uwielbiam!

Szare spodnie w kant połączyłam z marynarką o parę tonów jaśniejszą. Biała koszula pięknie rozświetla twarz. Do tego trencz czyli ponadczasowy lekki płaszcz. Mój ma kilkanaście lat, uwierzycie? By nie było zbyt szaro i monotonnie, dodatki w postaci czarnych szpilek i torby. Do tego moje ukochane okulary. Jest stylowo ale swobodnie :)


A Wy co zamierzacie nosić tej wiosny?

Bluzka koszulowa Ribelle PtakModaCom
Spodnie cygaretki MG Margo Ptak Moda
Płaszcz Elpi
Szpilki Zapato

Torebka Dziki Józef
Pierścionek EgoCentric
Naszyjnik ACHA Studio Biżuterii
Zegarek OPS!Posh

pics by XB

Pozdrawiam, Aga

19 komentarzy:

  1. Ubrałabym się tak, dokładnie tak- każdy element mi się podoba i jest w moim guście. Świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie przepadam za pastelami. Stylizacja piękna, bardzo kobieca mimo dandysowego looku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, jak Ty to robisz, Agnieszko, ale pomysłów na stylizacje to Ci nie brakuje. Naprawdę jest się czym zainspirować u Ciebie. Podziwiam i z chęcią oglądam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sylwio! Takie komentarze mnie motywują :)

      Usuń
  4. Love your look and style

    I follow you
    thank you for your follow the Chic Poradnik blog: https://chicporadnik.blogspot.com

    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  5. Niewiarygodne !!!! Dzisiaj po raz pierwszy natrafiłam na Twój blog - coś pięknego. Zachwycasz w każdym centymetrze :) :) :) Pozdrawiam serdecznie - zapraszając jednocześnie w wolnych chwilach do mnie www.iameverywoman.eu - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Margot że podoba Ci się u mnie :)

      Usuń
  6. Oj chyba się wygłupiłam - właśnie doczytałam Twoją informację - ale już za późno, zostawiłam wszystko i zapraszam do nie i link :( hahaha no cóż. Mimo wszystko pozdrawiam - Margot

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny piękny strój, tym razem szary, ale z czarnymi butami (piekne szpile) i torebka. Elegancko, klasycznie, idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny styl :) Aż miło mi się ogląda Twoje zdjęcia :D Sama chciałabym umieć tak ciekawie komponować elegancką garderobę niestety nijak mi to nigdy nie wychodzi :D
    Swoją drogą trafiłam tu przez instagram w momencie gdy stwierdziłam, że to bez sensu lajkować każde zdjęcie z osobna.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Le Bleuet witaj :)

      Metodą prób i błędów wypracujesz sobie łatwość komponowania ubrań, uwierz mi :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. O! I tak będę się ubierać do biura, a co :D
    Dziękuję za fantastyczną inspirację :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję za przemiły komentarz Aniu :*

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)