sobota, 25 marca 2017

Torebki Manzana YT

Cześć! Dziś torebkowa sobota a to za sprawą filmiku na moim kanale. Właśnie wrzuciłam moje nowe torebki Manzana na youtube :))


Wiem, to prawdziwa obsesja torebkowa :) Nic na to nie poradzę. Bzik kosmetyczny już mi minął, teraz czas na torebki i buty! Chcecie zobaczyć moje trzy nowe nabytki ze sklepu eManzana? Wpadnijcie na youtube, filmik na Was czeka KLIK

A Wy jakiego macie bzika? Może podkłady, biżuteria, szminki lub...? No właśnie - co?

Pozdrawiam, Aga

21 komentarzy:

  1. Same fajne torebki pokazujesz.
    Ja mam wciąż bzika na punkcie kosmetyków do pielęgnacji i nic się nie zanosi na zmianę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny bzik :) ogólnie pielęgnacja czy coś konkretnego?

      Usuń
  2. No cóż... mam obsesje szminkową:). A torebka super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka ze zdjęcia jest prześliczna. Właśnie takiej potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli mowa o słabościach, to ja mam chyba do szeroko pojętych dodatków. I butów. Torebek nie kupuję zbyt często :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli podobnie jak ja Anito :) też dodatki i buty

      Usuń
  5. piękna, mają cudowne torebki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna torebka, idę szybko ją kupić. Dziękuję za informację o rabacie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super torebki! Zakochałam się w tej bordowej <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Obejrzane, kuferek jest świetny! Idę molestować męża, może mi kupi ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)