piątek, 28 kwietnia 2017

W drodze do...

...pracy, czyli jak powstaje 99% moich stylizacji ;) Szybkie zdjęcia czasami przebranie w drugi zestaw a potem biegiem do pracy z tobołami i aparatem. Gdyby doba była z gumy... ;)


Szara sukienka dzianinowa , idealna na aktualną pogodę, w zestawieniu z granatową bomberką, trampkami i dużą bordową torbą typu shopper.

Dziś mało tekstu bo prawie obcięłam sobie palca i stukam jednym w klawiaturę, auuua!


Sukienka Sukienkowo
Bomberka Netmoda
Trampki Big Star
Torba Manzana

pics by XB

Pozdrawiam, Aga

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Fajne fajne tylko trochę mnie cisną od góry hmm

      Usuń
  2. Torebka! <3 Cudo!
    Uwielbiam połączenie trampek i luźnych sukienek. Idealny zestaw jak dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, torebka mega fakt ♥ podarowałam ją siostrze ale siostrzenica drapnęła dla siebie :))

      Ja preferuję bardziej eleganckie zestawy ale czasami można pozwolić sobie na coś swobodnego.

      Buziaki!

      Usuń
  3. skąd ja to znam dla chcącego nic trudnego
    fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy zestaw, sukienka ma nietuzinkowe wykończenie w okolicy ramion.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym się tak ubrała, gdyby tylko przestało wreszcie padać.

    Fajna stylówka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka mnie zauroczyła :) pięknie wyglądasz :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trampki i sukienka to jest to :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)