czwartek, 25 maja 2017

Celia Art make up

Nasza Celia wypuściła fajną, kolorową kolekcję na wiosnę.  Gdy tylko do mnie trafiła, natchnęła mnie do wykonania szybkiego makijażu :)


Spring Collection jest odpowiedzią na najnowsze trendy w makijażu i stylizacji paznokci. Matowe pomadki o lekkiej, kremowej konsystencji i porządnej pigmentacji  dostępne są w 6 odcieniach: od czerwieni, przez róże, do odcieni nude. Do rozświetlania twarzy znajdziemy tu 2w1 róż i rozświetlacz w aplikatorze z gąbeczką do blendowania, w dwóch kolorach- ciepły i chłodny. Dla uzyskania efektu perfekcyjnych brwi Celia ART poleca precyzyjną kredkę – jasny brąz (01) dla blondynek oraz grafit (02) dla szatynek i brunetek – obydwie ze szczoteczką do dyscyplinowania. Wiosenną kolekcję Celia ART dopełniają trwałe, winylowe lakiery do paznokci typu gel-like w 6 soczystych kolorach: limonka, fuksja, fiolet, czerwień, lilaróż i błękit.

Na zdjęciach kilka produktów z tej kolekcji :)



Do wykonania makijażu użyłam:

  • Fluid - baza wygładzająco-kryjąca Cashmere Blur odcień 01
  • Puder prasowany Velvet de Luxe odcień 101
  • Czarny eyeliner Celia Style
  • 2w1 róż+rozświetlacz odcień 01
  • Kredka do brwi 02 brunette
  • Matowa szminka odcień 05
  • Tusz Maxi Volume



Seria Celia Art jest naprawdę godna polecenia. Nie wiem co polecić Wam szczególnie- pomadki, rozświetlacz czy może kredki do brwi. Jest moc, brawo Celia!



Pozdrawiam, Aga

14 komentarzy:

  1. Wyczarowałaś perełkę z tych produktów. :)
    Trzeba też przyznać - nasz polski rynek kosmetyczny jest bardzo bogaty i zróżnicowany, w niczym nie ustępuje tym zagranicznym. I z tego się cieszę! A Celia zaskakuje nas coraz bardziej. Te matowe pomadki dopisuję do mojej zakupowej listy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, dziękuję :)
      A kolekcja jest udana i szczerze ją polecam. Matowe szminki nie dają mocnego matu, są dość kremowe i nie wysuszają ust ♥ Będzie z tego miłość, czuję to.

      Usuń
  2. Pomadki mi wpadły w oko. Piękny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cuda :) Szkoda że Celia jest trudno dostępna stacjonarnie :/ Chciałabym je obejrzeć na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz! Ta pomadka świetnie się komponuje z tą wzorzystą bluzką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu!
      Bluzka jest super ale ciut za mała, nad czym ubolewam :/

      Usuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki Celii! Używam już rozświetlacza z tej serii i jestem bardzo z niego zadowolona. Kupiłam też kredkę do brwi, ale jak na razie wykorzystuję tylko jej szczoteczkę ;)

    trafna.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuziu, a którą wersję kolorystyczną rozświetlacza masz?

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)