piątek, 26 maja 2017

Cosmic girl

Dziś totalny odjazd :) Nie wiem czy wiecie ale jednym z trendów tego sezonu są metaliczne materiały. Postanowiłam wypróbować ten trend i w roli głównej dziś duet - srebrna bomberka i srebrne klapki. 


Bomberka wciąż modna, do tego srebrna - to jest hit. Zestawiłam ją z białymi rurkami i srebrnymi klapkami które mnie totalnie oczarowały! By nie oślepić innych osób, torebkę wybrałam w stonowanej szarości ;) Efektownie i prosto.


Kurtka bomberka / Bomber Jacket Click
Spodnie/Pants Click
Torebka Manzana
Klapki Zapato
Zegarek OPS!Posh

pics by XB

Pozdrawiam, Aga

20 komentarzy:

  1. Wow! Agnieszko, powiem Ci, że super wyglądasz w takim zestawieniu. ❤
    Tak w ogóle to musy zakupione? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, bardzo dziękuję!

      Dwa musy kupione :))

      Usuń
    2. Super! Sama też się skusiłam i uzupełniłam zapasy. :)

      Usuń
    3. Fantastyczny jest ten mus ❤

      Usuń
  2. Ale ślicznie :)
    Ta bomberka wymiata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tyyno!
      Fakt, bomberka rzuca się w oczy już z daleka :)

      Usuń
  3. Świetna stylizacja :) Buty na pewno mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę nie umieszczać linków w komentarzach.

      Usuń
  5. Faktycznie kosmicznie, bardzo fajna stylówka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy zestaw, bardzo spodobały mi się klapki i torebka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, a klapki są meeega.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie się prezentujesz w takim wystrzałowym luźnym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)