środa, 24 maja 2017

Drobiazgi z tosave.com

Kilka tygodni temu dotarło do mnie zamówienie ze strony tosave.com
Jest to sklep internetowy z bardzo zróżnicowanym asortymentem w naprawdę niskich cenach. Ja wybrałam dwie poszewki na poduszkę oraz sztuczne kwiaty do zdjęć. Byłam pewna że kwiaty będą słabej jakości, zwłaszcza że kosztowały grosze, ale ku mojemu zdziwieniu ... 
Zapraszam na recenzję ;)


Na wstępie wspomniałam że trafiły do mnie dwie poszewki KLIK, bukiet peoni KLIK oraz bukiet białych tulipanów KLIK. Opiszę Wam teraz w kilku słowach każde z nich z osobna :)


Bukiet składający się z 5 peonii, wykonanych z materiału. Nie jest to byle jaki materiał, od którego ze 100 metrów wieje sztucznością. Od dawna kupuję sztuczne kwiaty i podobnej jakości produkty widziałam np. w English Home. Są bardzo dobrze wykonane, estetyczne, nie plastikowe. Godne polecenia i zakupu :)
Znajdziecie je w czterech wariantach kolorystycznych TUTAJ


Bukiet białych tulipanów, składa się z 10 sztuk kwiatów. Są wykonane nie z materiału o dziwo, tylko jakiegoś tworzywa przypominającego gumę/ silikon? Dzięki temu wyglądają niezwykle realistycznie, jestem pod dużym wrażeniem i planuję kolejne w innych kolorach.
Tulipany są dostępne  TU w 5 rożnych kolorach.


Poszewki na poduszki w stylu glamour. Zamówiłam dwie sztuki z tego samego materiału, różnią się tylko ułożeniem tkaniny. Mają zamek błyskawiczny, uszyte są całkiem przyzwoicie, nic się nie pruje. Jedyny irytujący mnie element to materiał z tyłu poszewki, jest czarny i baaardzo czepliwy, kłaki psie go polubiły :)) 
Poszewki są TUTAJ

I jak Wam się to podoba? Coś szczególnie skradło Wasze serce? 
Zobaczcie jak prezentują się te rzeczy na moich zdjęciach na Instagramie :)



Zarówno kwiaty jak i poszewki oraz całą masę innych rzeczy do domu kupicie w sklepie ToSave.com
Jeśli szukacie doczepianych włosów ;) to na stronie WeaveHairPlus znajdziecie ich całe mnóstwo: od europejskich, poprzez brazylijskie i indyjskie aż po peruwiańskie. Taka ciekawostka :)

Pozdrawiam, Aga

23 komentarze:

  1. kwiaty wyglądają jak prawdziwe, super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda Wero? Tulipany mają nawet te czułki w środku, bardzo realistyczne ♥

      Usuń
  2. Też myślałam, że te kwiaty są prawdziwe. Ale przecież o to chodzi, efektownie prezentują się na zdjeciach. :) Widać, że Lilly polubiła się z nowym nabytkiem. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, ja nie przepadam za cięty kwiatami, tak krtko żyją :/ Nie lubię patrzeć jak więdną i usychają. Sztuczne, dobrze wykonane to fajna alternatywa.

      Lilloł uwielbia poduszki :))

      Usuń
  3. Tulipany są już na mojej liście :) poszewki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tulipany są przepiękne! Koniecznie je kup, wyglądają jak prawdziwe.

      Usuń
  4. Piękne są te kwiaty :)
    Lecę zajrzeć do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiaty rewelacja, zwłaszcza tulipany!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię sztucznych kwiatów ale te poszewki na poduszki są piękne, takie w stylu glamour.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zamówiłam różowe tulipany i też jestem bardzo zadowolone, wyglądają fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie myślę by zamówić te różowe :))

      Usuń
  8. Wszystko świetne ale tulipany wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzę zobaczyć co jeszcze ciekawego mają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mają super ofertę kwiatów, już myślę co kupić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiatki naprawdę robią wrażenie! Idealny dodatek do zdjęć, miałaś nosa :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)