czwartek, 11 maja 2017

Wiosenne wariacje

Kilka dni temu chwyciłam za pędzle by zmalować coś wiosennego - subtelnego i pastelowego. I zmalowałam to :))



No nic, następnym razem postawię na pastele i schowam wszystkie ciemne cienie, obiecuję :)


 
Do wykonania makijażu użyłam:

  • podkład matujący Infallible 24h-Matte L'oreal 12 Natural Rose
  • paleta korektorów Infallible Total Cover L'oreal
  • puder prasowany Infallible 24 Matte L'oreal
  • paleta Contouring&Strobing Pupa Milano
  • paleta cieni Ultimate Basics Naked Urban Decay
  • pastelowy cień w kolorze niebieskim Make up Atelier Paris
  • czarny kajal Couleur Caramel
  • maskara False Lash Superstar X Fiber L'oreal
  • paleta do brwi Medium to Dark L'oreal
  • kredka do brwi 04 Dark Brunette L'oreal
  • róż Crystal Garden ArtDeco
  • matowa szminka Matte Me Sleek Velvet Slipper



Pozdrawiam, Aga

26 komentarzy:

  1. Zachwycam się jak dziecko! To dzieło ma w sobie pazura. Jest wyraziste, a ja kocham podziwiać takie makijaże. I absolutnie nie chowaj ciemnych cieni, Agnieszko! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :)) ok Sylwio, nie będę chować :))
      Dziękuję ♥

      Usuń
  2. WOW! Wyjątkowy makijaż! Jak zaczarowany!
    Przepięknie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Edytko :* starałam się

      Usuń
  3. Niewiarygodne. To już jest Sztuka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mi miło czytać takie rzeczy, dziękuję Sisi!

      Usuń
  4. Bardzo ładnie wygląda połączenie ;) Ta krecha na dole robi dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie sądziłam, że granat może tak cudownie podbić niebieską tęczówkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Niby ta sama tonacja a jednak wydobywa tęczówkę :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Próbuj, ćwicz :) to kwestia wprawy.
      Buziaki!

      Usuń
  7. Dzieło sztuki. Masz niesamowity talent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Doroto za przemiły komentarz!

      Usuń
  8. Wyższy poziom wtajemniczenia :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancko, niebanalnie i z pazurem. Love!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, jak pięknie! Cieniowanie na oku to mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom nie jest czasochłonne :)
      Dziękuję :)

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)