poniedziałek, 22 maja 2017

Wiosna w trampkach

Tej wiosny moje stopy wybierają najczęściej trampki. Wygodne, miłe dla oka ;) pasują niemalże do wszystkiego. Rurki? Sukienka? A na nogach trampki! 


Dużo chodzę, zwłaszcza z Kluskami które nie przepadają za komunikacją miejską. 40 minut szybkim tempem w odwiedziny do siostry? Czemu nie :)  Jeśli na nogach mam wygodne buty żaden dystans nie jest mi straszny. Kluski, trampki, woda do picia i idziemy hen przed siebie.

Do białych rurek założyłam luźną przewiewną bluzkę. Ten swobodny zestaw uzupełniłam pojemną torbą i mega wygodnymi trampkami w moim ukochanym granacie. W drogę!


Bluzka/Blouse Click
Spodnie/Pants Click
Torba Zaxy

Trampki Big Star

pics by XB

Pozdrawiam, Aga

20 komentarzy:

  1. Bardzo pasuje do Ciebie ten zestaw. Jest idealny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sylwio :)
      Już po egzaminach, tak?

      Usuń
    2. Na szczęście tak. Dopiero na egzaminach ustnych poznałam, co to znaczy prawdziwy strach. :P

      Usuń
    3. O tak :) to prawdziwy stres

      Usuń
  2. jak Ty to robisz Agnieszko że zarówno w eleganckich zestawach jak i tych swobodnych prezentujesz się świetnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kupić tę torbę, jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylówka, w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow świetnie wyglądasz! Cały zestaw sama chętnie bym ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow świetnie wyglądasz! Cały zestaw sama chętnie bym ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja, taka jasna i swobodna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agato! Cieszę się że Ci się podoba :)

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba, szczególnie torba i trampki. Mam ochotę na takie białe.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)