piątek, 23 czerwca 2017

Grey with pink

Pastelowo się zrobiło na blogu :) Cudne szarości uzupełnione różem, słodko i dziewczęco, prawda? Lubicie takie zestawienia kolorystyczne? 


Mam obsesję na puncie szarego koloru, to chyba dość oczywiste :) A jego jasne, gołębie oblicze uwielbiam najbardziej. Dziś duuużo szarego. Jasnoszara ramoneska i spódnica do kompletu z polskiej firmy Floree Design (warto zapoznać się z ich asortymentem) Przełamałam ten set różem bluzki tej samej marki. 

Popatrzcie na plecak-torebkę Manzana, świetne rozwiązanie! W zależności od upodobań można nosić go na plecach lub na długim pasku. Jest zgrabny ale pakowny, w środę byłam z nim w IKEA i nie uwierzycie ile rzeczy się w nim zmieściło (4 talerze, miska, trzy pojemniki na żywność i zestaw akcesoriów kuchennych). 

Ale wróćmy może do stylizacji ;) choć zakupy w IKEA to temat rzeka i mogłabym go ciągnąc jeszcze długo.

Szarość setu uzupełniają botki bez palców i pięty marki Big Star. Przepadłam na ich puncie, są świetne! Wygodne, efektowne, mogłabym nie zdejmować ich wcale :))



Ramoneska Floree
Spódnica Floree
Bluzka Floree
Plecak Manzana
Botki-sandałki Big Star
Bransoletka Nomination Labizu

pics by XB

Pozdrawiam, Aga

22 komentarze:

  1. Te botki są przecudowne. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga, wreszcie WRESZCIE dajesz odpocząć Zaxom. Bywało, że nie widziałam fajnej stylizacji i pięknej babki - tylko plastikowe buty kłuły mnie w oczy, oczęta. Zaxy są fajne, ale wyglądają tandetnie, moim skromnym. Nie namawiam do porzucenia, ale proszę o utrzymanie parytetu!
    Pozdro, Aga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dwóch miesięcy 3/4 stylizacji to nie Zaxy ;)

      Ja je lubię :) Według mnie nie wyglądają tandetnie i są bardzo wygodne a to dla mnie priorytet ;)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. nie mogę się zapatrzeć.... ślicznie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ślicznie wyglądasz! Bardzo dziewczęco, w spódnicy się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo, dziękuję. A spódnica rewelacyjna ♥ kup koniecznie.

      Usuń
  5. Bardzo ładna stylizacja, w oko wpadła mi spódnica i te botki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doroto, jeśli chcesz kupić botki online, przymierz je gdzieś bo rozmiarówka jest nieco pokręcona :) Celuj w większy rozmiar.

      Usuń
    2. Dziękuję za wskazówkę. Muszę poszukać w takim razie ich sklepu w swoim mieście.

      Usuń
    3. Koniecznie przymierz. Mam trampki i slipony Big Star i 36 jest dla mnie w sam raz. Z kolei ich sandałki i botki 37.

      Usuń
  6. Wdzięcznie i bardzo kobieco :) Kurteczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona, piękny zestaw, bardzo harmonijny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to wszystko połączyłaś, bardzo w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kolorystyka, bardzo podobają mi się ciuchy Floree, muszę coś sobie kupić od nich.

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie takiej bluzki tylko białej szukałam :)
    cudnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)