środa, 28 czerwca 2017

Summer details

Lato lato! Kochamy Cię! Daj nam dużo słońca i ciepłych a nawet gorących dni! Zapach kwiatów i dojrzewających w czerwcowym słońcu owoców, gęste powietrze oblepiające ciało, zwiewne sukienki i sandały, lato!

Mam dla Was dzisiaj luźny wpis o letnich dodatkach, co Wy na to? :)


Latem wyznaję zasadę, że ciemne rzeczy chowam do szafy. Wakacyjna garderoba to przede wszystkim biel i pastele. Nie jest to zbyt oryginalne ale tak mam :) A jak to jest z Wami? Jakie kolory preferujecie w letnie miesiące?

Przygotowałam kolaż stylowych detali  które idealnie odwzorowują mój wakacyjny nastrój.

1. Ta torebka jest zachwycająca! Błękitny pikowany dżins i do tego kwiaty. Kwintesencja lata - CLICK

2. Pasujące do torebki sandałki na klocku, również dżinsowe. Są fenomenalne! - CLICK

3. Okulary p/słoneczne to niezbędnik! Zwłaszcza takie subtelne i pastelowe, przezroczysta oprawka i różowo-błękitne szkła idealnie się ze sobą komponują - CLICK

4. Czapki i kapelusze latem świecą triumfy. Zobaczcie tę pastelową bejsbolówkę, czyż nie jest słodka? - CLICK

5. Ostatnio intensywnie szukałam wygodnego ale efektownego plecaka, który sporo pomieści. Zerknijcie na to kwiatowe cudo - CLICK

6. Wygodne sandałki gladiatorki w odcieniu rudego brązu, idealne na letnie wycieczki - CLICK

7. Uwielbiam słomkowe kapelusze, jak np ten - CLICK

8. Niewielka torebka na długim pasku towarzyszy wielu letnim stylizacjom, co powiecie na zamszową propozycję w kolorze brudnego różu? - CLICK

9. Te klapki mnie zauroczyły! Jasnobeżowe, z odstającymi nitkami, jest big love - CLICK

10. Kolejny kapelusz, tym razem z elegancką czarną szarfą - CLICK

11. Bejsbolówka w wersji brokatowej? Czemu nie! - CLICK

12. Kosmiczne sandałki, uwielbiam srebro nie tylko latem - CLICK

13. Po co latem sięgać po czarne okulary p/słoneczne skoro jest tyle pięknych pastelowych modeli? Np. te złotej oprawie z beżowymi szkłami - CLICK

14. Szalejmy latem! Przesłodka opaska z kocimi uszkami, które są całe w kwiatach!  - CLICK

15. Następna pastelowa propozycja okularów p/słonecznych, koci kształt i jasne kolory to jest to - CLICK

16. A może różowe szkła w złocie? - CLICK

17. Te sandałki na słupku szepczą do mnie Kup mnie - CLICK

18. I na koniec duża torba w kolorze szarym, nadaje się nie tylko na plażę - CLICK


Uff! Detale letnie mamy za sobą, czy coś się Wam szczególnie spodobało?

Pozdrawiam, Aga

Ps. Tradycyjnie proszę o kliki w CLICK, dziękuję :)

18 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tych dżinsowych sandałkach i torebce <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cuda! Chciałabym wszystko bez wyjątku ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Te szarości i pudrowy róż są przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej z tej listy bym chciała ten cudowny plecaczek. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. mi marzy się kapelusz słomkowy i torebka do tego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też wybieram latem jasne kolory. W czerni jest zbyt gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapelusz słomkowy, gladiatorki i te kocie okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Opaska z kocimi uszkami w kwiatki wymiata!
    Ja w letnie miesiące preferuję biel i jasne kolory oraz przewiewne fasony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Kasiu, latem najlepiej sprawdzają się lekkie i zwiewne ubrania :)

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)