piątek, 30 czerwca 2017

Violet Vibes

Latem zwykle maluję się tak samo - mocno oko, spokojne usta, wszystkie kolory naturalne i stonowane. Ale dzisiaj zaszalejemy, co Wy na to? Fioletowo mi!


Mocno fioletowe oko, ciemne usta, wymodelowana twarz. Makijaż wieczorowy, odważny, z pazurem. Podoba się Wam?


By go stworzyć, nie potrzebowałam wielu kosmetyków, zobaczcie.

  • Shiseido Synchro Skin Golden 2
  • Paleta Contouring&Strobing Pupa Milano
  • Róż Crystal Garden ArtDeco
  • Paleta do strobinu L'oreal
  • Paletki cieni T9 i T20 Make up Atelier Paris
  • Czarny kajal Couleur Caramel
  • Push-up Liner Benefit
  • Tusz Infinito Collistar
  • Szminka Matte Me Sleek Velvet Slipper 


Lubicie takie odważne propozycje? Czy może zostajemy przy spokojnych kolorach?

Pozdrawiam, Aga

25 komentarzy:

  1. A pewnie, że się podoba. ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. umarłam................. Z ZACHWYTU!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany <3 Przepięknie! Kocham Twoje makijaże !

    OdpowiedzUsuń
  4. Buzia mi się nie chce zamknąć.. No poprostu wow!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie podkreślone... Wszystko! :O Przepięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie Ci w takim trochę wampirzym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz to przesadziłaś! Genialny make-up ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Elegancko i zmysłowo zarazem ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieniowanie oka to jakieś totalne mistrzostwo świata, całość jest niezwykle wyrafinowana, po prostu piękna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z reguły maluję się delikatnie i taki właśnie make up preferuję, ale ten ze zdjęć chętnie bym nosiła na twarzy. Jesteś czarodziejką pędzli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doroto, jest mi szalenie miło czytać Twoje słowa. Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  11. Nie zaprzeczę, że podobasz się bardzo w takim mocnym makijażu.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)