niedziela, 20 sierpnia 2017

Fortesse i Hairvity Halier

Czyli jak nie stracić włosów podczas intensywnego remontu ;)

Nie wiem czy macie świeżo w pamięci jakąś przeprowadzkę, tudzież remont. Wszystko popakowane w pudła, mimo oznaczeń nie wiadomo gdzie co jest a Wy macie pod ręką tylko jeden szampon, odżywkę i suplement diety. Przez półtora miesiąca używacie tylko tych trzech produktów jeśli chodzi o włosy.
Wyobrażacie sobie? Jeden jedyny szampon, tylko jedna odżywka, jeden suplą wodą, mycie włosów w zlewie kuchennym lub misce. Czy jakiekolwiek włosy to przeżyją?


Moje tak! Nie wyłysiałam choć wielokrotnie miałam ochotę rwać włosy z głowy. Powiem więcej, moje włosy mają się całkiem przyzwoicie mimo że nic z nimi nie robiłam, czesałam je w nieśmiertelnego koczka po umyciu i tak codziennie. 


Co sprawiło że włos mi z głowy nie spadł? Dzięki czemu moje pukle są lśniące i zdrowe mimo stresu, kiepskiego odżywiania i remontu? To cudowne trio od Halier :) Zapraszam na recenzję.



Szampon Fortesse z formułą Advanced Hair Booster™

"Szampon Fortesse przyspiesza wzrost włosów i zapobiega ich wypadaniu. Dokładnie myje i znacznie wzmacnia włosy, zapobiegając rozdwajaniu się końcówek. Unikalna formuła Advanced Hair Booster™odżywia cebulki, poprawia elastyczność włosów oraz znakomicie regeneruje skórę głowy. Włosy są wygładzone, pełne blasku i podatne na układanie.Szampon został przebadany dermatologicznie. Produkt jest idealny dla skóry wrażliwej. Nie zawiera detergentów SLS i SLES.

Unikalna formuła szamponu Fortesse zawiera zestaw witamin i minerałów, które są niezbędne dla zdrowia włosów.Skrzyp polny działa przeciwłupieżowo, nadaje włosom połysk i zapobiega wypadaniu włosów. Witamina B3 nawilża włosy i stymuluje ich wzrost. Ekstrakt z palmy sabałowej hamuje wypadanie włosów. Biotyna zwiększa objętość włosów, wzmacnia zniszczone pasma i sprawia, że włosy są grubsze i bardziej pełne."
opis producenta

Pojemność: 250 ml
Cena: 129 zł

Szampon Fortesse kupisz TUTAJ

Szampon umieszczono w białej butelce z dozownikiem w postaci pompki - już za to Halier ma dużego plusa u mnie. Uwielbiam praktyczne rozwiązania a ten dozownik niewątpliwie ułatwia codzienne stosowanie szamponu.

Bardzo podoba mi się design całej linii Fortesse. Minimalistyczne, proste opakowania z miłą dla oka szatą graficzną idealnie wpasowują się w mój gust i pięknie wyglądają w mojej nowej łazience :))

Szampon nie zawiera popularnych detergentów, zatem nie spodziewajcie się wybitnego pienienia. Na szczęście mi piana nie jest potrzebna do szczęścia, szampon myje dokładnie i bez białych puszystych chmurek powstałych w wyniku obecności SLS czy SLES.   

Podoba mi się jego zapach - świeży, nieco kwiatowy. Żałuję że nie zostaje ze mną dłużej :)

Szampon nie ma sztucznych oblepiaczy-wygładzaczy więc możecie mieć wrażenie że włosy po umyciu są szorstkie. Szampon dokładnie je oczyszcza, jednak nie wysusza ich i nie przyczynia się do ich splątania. Spokojnie można je rozczesać bez użycia odżywki. 

Włosy po zastosowaniu szamponu są czyste, lekkie, ładnie odbijają od skóry głowy. Ale czy szampon spowalnia ich wypadanie i ma właściwości wzmacniające? Jakiś czas temu myślałam że tego typu kosmetyk, mający krótki kontakt ze skórą głowy w żaden sposób nie może przeciwdziałać wypadaniu. A jednak może :) Wystarczy nałożyć go na skórę głowy, wymasować i pozostawić na kilka minut. I już :) Włosy  mocniejsze, wypadają o wiele mniej.

Skład jest wyśmienity. Oprócz znanych wszystkim składników odpowiadających za piękne i zdrowe włosy, takich jak: biotyna, skrzyp polny czy witamina B3 mamy tu palmę sabałową czyli moje ukochane saw palmetto, które genialnie wpływa na osłabione i wypadające włosy.

Zapytacie co z wydajnością. Szampon nie należy do tanich. Na szczęście jest wydajny, po kilku tygodniach stosowania codziennie lub co drugi dzień mam ponad połowę opakowania.



Odżywka Fortesse z formułą Hair Vitality Complex™


"Odżywka Fortesse kompleksowo pielęgnuje włosy. Receptura z formułą Hair Vitality Complex™ przyspiesza porost nowych włosów, zapobiega ich wypadaniu, a dodatkowo nawilża i nadaje im naturalny połysk. Dzięki niej włosy nie elektryzują się, są odżywione i podatne na układanie.
Odżywka pielęgnuje skórę głowy, nie obciążając włosów, dlatego możesz nanosić ją bezpośrednio na skórę głowy. Produkt został przebadany dermatologicznie.
Unikalna formuła odżywki Fortesse zawiera zestaw witamin i minerałów, które są niezbędne dla zdrowia włosów.Skrzyp polny działa przeciwłupieżowo, nadaje włosom połysk i zapobiega wypadaniu włosów. Witamina B3 nawilża włosy i stymuluje ich wzrost. Ekstrakt z palmy sabałowej hamuje wypadanie włosów. Biotyna zwiększa objętość włosów, wzmacnia zniszczone pasma i sprawia, że włosy są grubsze i bardziej pełne."

opis producenta

Pojemność: 150 ml
Cena: 119 zł

Odżywkę Fortesse kupisz TUTAJ

Odżywka do włosów a raczej do skóry głowy. Dzięki świetnemu składowi warto ją bowiem nie nakładać tylko na pasma ale głównie na skórę głowy. Po umyciu włosów szamponem Fortesse nakładam odżywkę i zmywam po ok 10 minutach. Nie obawiajcie się że odżywka obciąży czy przetłuści włosy. Jej składniki są tak przemyślane i skomponowane by przede wszystkim wzmacniać i stymulować cebulki a nie tylko wygładzać optycznie włosy. 

Czy działa? Działa :) Ciężko mi jest ocenić jej skuteczność solo gdyż od początku stosuję ją razem z szamponem i ten duet niesamowicie wpływa na wzmocnienie i porost włosów. 


 Hairvity z formułą Kolagen + Amino-Complex™

"Hairvity to kompleksowy produkt z formułą Kolagen + Amino-Complex™. Unikalna receptura ukierunkowana jest na wspomaganie zdrowego wyglądu włosów oraz skóry. Zawarte w kapsułkach składniki uelastyczniają i wzmacniają strukturę włosa, powstrzymując ich łamliwość, rozdwajanie i wypadanie (skrzyp polny) oraz wspomagają wzrost włosów (biotyna).
Nieważne, czy Twoje włosy są zniszczone zmianami hormonalnymi, stosowaniem prostownicy, lokówki, farbowaniem. Wystarczą 2 kapsułki dziennie pełne witamin i mikroelementów zawartych w Hairvity, aby cieszyć się na nowo zdrowymi włosami od cebulek aż po same końce!Naszym sekretem jest unikalne połączenie składników. Klucz do zdrowia włosów tkwi w ich wnętrzu. Wykorzystując bezpieczne, naturalne składniki o potwierdzonym działaniu, Hairvity wspomaga ogólną kondycję i naturalne piękno Twoich włosów. Ten zestaw ważnych witamin i mikroelementów został przygotowany specjalnie pod tym kątem.
Skrzyp polny działa przeciwłupieżowo, nadaje włosom połysk i zapobiega ich wypadaniu. Biotyna zwiększa objętość włosów, wzmacnia zniszczone pasma i sprawia, że są one grubsze i mocniejsze. Siarka odpowiada za prawidłowy przebieg fazy wzrostu włosów i wydłuża ją. Witaminy z grupy B nawilżają włosy, stymulują ich wzrost i zapobiegają wypadaniu, a witamina A zapobiega wysuszaniu głowy. Kwas pantotenowy zwiększa szybkość wzrostu włosów i ich grubość."


opis producenta

Pojemność: 60 kapsułek
Cena: 59 zł

Suplement ten kupisz TUTAJ

Hairvity to przysłowiowa kropka nad i, uzupełniająca całą kurację produktami Halier. Jeśli masz problem z wypadającymi i osłabionymi włosami, warto skusić się na trio: szampon i odżywkę Fortesse oraz suplement diety Hairvity. Wzmocnisz wtedy kompleksowo swoje włosy i na pewno rezultaty będą zauważalne. Dodatkowo przyśpieszysz ich porost, co jest zasługą przede wszystkim Hairvity.

Naprawdę warto :)

Pozdrawiam, Aga

16 komentarzy:

  1. Pamiętam, jak kilka postów wcześniej napisałam Ci w komentarzu, że nie zwracam uwagi na to, jaki szampon kupuję, że myję zwykłymi familijnymi - i to był błąd. Bo właśnie przez stosowanie dzień w dzień tak silnych detergentów mam problem z przetłuszczającymi się włosami. Zmieniłam już szampon, ale to trochę potrwa, zanim wszystko wróci do normy. Ach, głupia ja. :( Hehe, remont dopiero przede mną, więc chyba będę musiała się zaopatrzyć, bo wyjdę z siebie. Wbrew pozorom, remonty to nie zawsze taka prosta sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, miałam podobny problem. Detergenty typu SLS czy SLES wysuszają skórę głowy i włosy, czasami powodują łupież lub nasilenie przetłuszczania się skóry :/

      Współczuję nadchodzącego remontu. Mnie mój totalnie wykończył a to jeszcze nie jest koniec.

      Usuń
  2. U mnie od jutro nie będzie ciepłej wody, bo zaczynają remont w elektrociepłowni i też zacznę myć nad wanną yhhh Moje włosy ostatnio uwzięły się na wypadanie, pewnie czas na taką odżywkę, choć nie wiem czy przy tarczycy coś pomoże ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wspomoże :)
      Sama mam lekką nadczynność ale przy lekach zminimalizowałam skutki uboczne i już ich nie muszę łykać na szczęście.

      Usuń
  3. Coś dla mnie! Po urlopie moje włosy są w fatalnym stanie, wypadają i są osłabione. Koniecznie muszę kupić te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten suplement diety, faktycznie bardzo skuteczny.
    Pięknie wyglądasz Agnieszko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam gdy się tak rozpisujesz :)))

    Remonty, brrr ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mają świetne opakowania, takie nowoczesne. Jeśli są skuteczne, warto je kupić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się ogromnie że nie wyłysiałaś :)))

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie się zapowiadają :)
    Miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)