środa, 16 sierpnia 2017

SHWRM X Liferia

Pomiędzy rozpakowywaniem rzeczy i zapełnianiem 5 metrów szafy a szorowaniem płytek w łazience, postanowiłam pokazać Wam wyjątkowe pudełko Liferia. Dlaczego wyjątkowe? 
Liferia wraz z Showroomem przygotowali specjalną edycję pudełka. Jest to box z tylko naturalnymi polskimi produktami, które są dostępne na Showroomie. Pudełko możecie nabyć TUTAJ
Za 139 zł otrzymujecie kosmetyki o wartości 440 zł, przesyłka kurierem oczywiście gratis :) 

Co znajduje się w pudełku SHWRM X Liferia i czy jest warte swej ceny- zajrzyjmy do środka i przekonajmy się :)


Serum do twarzy LAB ONE
Mineralny róż do policzków Annabelle Minerals
Płyn micelarny BIO IQ

Maseczki kompresowane BIO IQ

Krem uniwersalny MIYA

Olej oczyszczający do twarzy Kozmetics

Próbki, saszetki


Rozbierzmy zawartość na czynniki pierwsze, co Wy na to? 

Pudełko naprawdę wypełnione po brzegi, miałam problem z zamknięciem go gdy zapakowałam kosmetyki ponownie. Dużo, to lubię.

Serum do twarzy -  z marką LAB ONE spotkałam się na Meet Beauty w maju i mam bardzo pozytywne wrażenia. To serum też pewnie będzie hitem.
Mineralny róż do policzków - róży nigdy dosyć, tym bardziej mineralnych. Piękny, raczej uniwersalny odcień różu.
Płyn micelarny - marka obiła mi się o uszy, słyszałam o niej wiele dobrego. Micele idą u mnie litrami więc bardzo się cieszę z obecności tego produktu w pudełku.
Maseczki kompresowane - przyznaję że nie bawiłam się jeszcze tym rodzajem masek do twarzy, tym bardziej z dużą ciekawością je wypróbuję.
Krem uniwersalny - bardzo fajna marka, krem póki co czeka w szufladzie z zapasami.
Olej oczyszczający do twarzy - wykańczam właśnie żel do mycia twarzy i z dużą przyjemnością przejdę na olej. 

Solidna i ciekawa zawartość, zgodzicie się ze mną? Bardzo udany box, każdy produkt wzbudził moje zainteresowanie i każdy doczeka się zużycia. 

Co sądzicie o edycji SHWRM X Liferia? Dajcie koniecznie znać w komentarzach.

Pozdrawiam, Aga

18 komentarzy:

  1. Wow wow! Bardzo dużo ciekawych produktów, a o niektórych markach słyszę po raz pierwszy. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta zawartość :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam MIYA wersję kokosową :) świetna jest:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą wersję kremu MIYA ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega zawartość i super zgrana kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lecę kliknąć to pudełko, wszystko mi się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne są te maseczki :) Widziałam ostatnio w TV, ciekawe czy skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawartość imponująca, całe pudełko prezentuje się elegancko.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)