piątek, 18 sierpnia 2017

Silver pleats

Plisy od kilku sezonów królują nie tylko na wybiegach ale też na ulicach. Zarówno te drobne jak i duże, są wdzięcznym elementem przykuwającym uwagę. Idealnie pasują do wieczorowych kreacji, podkreślając ich elegancki charakter ale równie świetnie radzą sobie w codziennych zestawach, zwłaszcza jako akcent dodający dziewczęcej delikatności. 
Uwielbiam plisy a Wy?


Dziś jedna z moich ulubionych sukienek, którą kupiłam tego lata. Prosty fason, kopertowy dekolt, długość poniżej kolan a do tego ten niebanalny materiał- plisowany, elastyczny, pięknie połyskujący. Nie można się w niej nie zakochać!

Tym razem miałam ochotę na dość spokojny, by nie rzec monotonny kolorystycznie zestaw. Srebrzysto-szara sukienka, szara torebka i cieliste sandałki znakomicie ze sobą harmonizują. 


Sukienka Asos
Sandałki Big Star
Torebka Michael Kors
Bransoletka Nomination Labizu
Naszyjnik ACHA Studio Biżuterii

pics by XB

Pozdrawiam, Aga

23 komentarze:

  1. Genialna stylizacja! Nie mogę się napatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz :) Uwielbiam plisy i często zwracam uwagę na ciuchy w sklepach które są plisowane, choćby jakiś detal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, też je lubię choć sklepy nie rozpieszczają nas jeśli chodzi o plisy :/

      Usuń
  3. Delikatnie i bardzo kobieco, jestem oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale leciutko i zwiewnie! Uwielbiam takie klimaty. <3 Wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta stylizacja wpasowuje się w mój gust, pięknie to wszystko zestawiłaś Agnieszko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Doroto i jednocześnie cieszę się że trafiłam w Twój gust :)

      Usuń
  6. Świetna sukienka! I jaka sesja - wooow!

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)