środa, 9 sierpnia 2017

Summer jeans

Stylizacje wracają na vloga, wraz ze mną :) Dziękuję Wam za cierpliwość. Remont wiąż trwa ale jestem już bardziej dostępna w sieci i postaram się bywać na blogu co kilka dni, obiecuję :)

Dzisiaj miejski set, dość swobodny, pastelowo-dżinsowy. Uniwersalny i to bardzo - na zakupy, na randkę, na kawę z koleżanką :)


Różowa koszula z ciekawym wiązaniem na ramieniu w połączeniu z dżinsami nie wydaje się już tak bardzo słodka. Do tego wygodne koturny i efektowna torebka serce.
Podoba się Wam ten zestaw? Gdzie zabrałybyście go ze sobą?

Bluzka Floree
Torebka Zaxy
Bransoletka Nomination Labizu
Sandały na koturnie Zapato
Dżinsy House

pics by XB


Pozdrawiam, Aga

21 komentarzy:

  1. Bardzo udany zestaw, torebka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Bardzo podoba mi się koszula i torebeczka ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja. Bardzo w moim stylu.

    Trzymam kciuki za remont!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mariola :)
      Kciuki na pewno się przydadzą, padam już ze zmęczenia.

      Usuń
  4. Super, że powoli już wracasz. :) Set jak najbardziej na plus, ale zmieniłabym torebkę, chociaż jest urocza, to dla mnie mała, a ja bardzo dużo ładuję. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, też sporo ładuję ale czasami przydaje się coś mniejszego :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. stworzyłaś ciekawą stylizację, super torebeczka :D ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz genialnie <3 Wpadła mi w oko bluzka, piękna jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Polecam ją :)))
      Mnie się marzy jeszcze granatowa ♥

      Usuń
  8. Ależ dziewczęco się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo w moim guście :) Buty są swietne

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)