sobota, 23 września 2017

Avon Free

Opisać zapach? tak by zaciekawić, zaintrygować, pozostać w pamięci czytelnika...

Przykładam nos do nadgarstka i czuję się ... wolna. To za sprawą nowego zapachu marki Avon o wiele mówiącej nazwie - Free. Na tyle zamieszał mi w nosie i w głowie, że do zdjęć ustawiłam go do góry nogami ;))


Jak jest zbudowany ten zapach? Został zakwalifikowany do grupy nut orientalno-kwiatowych. Czuję jednak wybitnie w nim owoce, orientu raczej mało, kwiaty z tych cięższych, bardziej słodkich. Nuta głowy to gruszka, wśród nut serca znajdziemy magnolię, kwiat pomarańczy i lilię tygrysią. Bazę stanowi paczula i ambra. Mój nos wyniuchał tu porzeczkę, czarną i słodką, której w opisie zapachu nie znajduję. 



Woda perfumowana Free to elegancki zapach, raczej na wieczór i na chłodniejsze dni. Ja preferuję bardziej zmysłowe, piżmowe nuty, tu słodko-kwaskowate owoce nieco mnie drażnią, tym bardziej ze na mojej skórze zapach utrzymuje się kilka godzin, nie jest ulotny.


Podsumowując, jeśli lubujecie się w takich woniach, to polecam. Flakon jest efektowny, tylko nie pomylcie się i nie stawiajcie go do góry nogami jak ja ;))

Pamiętam sto lat temu, gdy używałam kosmetyków Avon, ba - byłam nawet konsultantką, moim ulubionym zapachem był piżmowy Night Musk, który został wycofany już dawno temu. A szkoda, był fantastyczny. 


Znacie Free? A może jakieś inne wody perfumowane Avon są Waszymi faworytami?

Pozdrawiam, Aga

22 komentarze:

  1. Sama butelka jest intrygująca i przyciągająca uwagę, moim zdaniem nawiązuje trochę do zapachów z górnej półki 😄

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z poprzedniczkami. Buteleczka świetna! Ja ostatnio zostałam fanką zapachu Summer Time, urzekł mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ten zapach, tez byłam konsultantką

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam perfumy o kwiatowo-aldehydowym lub orientalnym zapachem. Ślicznych flakoników nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A pamiętasz zapach Sunny Skies?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny flakon, ciekawa jestem zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj jakiejś konsultantki w swoim mieście :)

      Usuń
  7. Tego jeszcze nie wąchałam, opis intryguje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buteleczka przyciąga wzrok :) Jest bardzo efektowna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam kosmetyków Avon, moja siostra czasami coś zamawia ale ja nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)