wtorek, 19 września 2017

Hada Labo Tokyo

Hada Labo Tokyo to oryginalne japońskie kosmetyki najnowszej generacji. Ich receptury powstały w laboratoriach Rohto Pharmaceuticals w Kioto. Są to preparaty głęboko nawilżające, o typowych dla Japonii, lekkich, szybko wchłaniających się formulacjach, w których wykorzystano opatentowane odkrycie japońskich naukowców czyli Super Hyaluronic Acid.



Kosmetyki Hada Labo Tokyo trafiły w moje ręce jeszcze w maju, zatem, jak sami widzicie, miałam mnóstwo czasu na testy i wysnucie wniosków na ich temat. 

Zanim przejdę do recenzji poszczególnych produktów, nadmienię, że japońska filozofia dbania o skórę bardzo do mnie przemawia i choć początkowo moja cera przeżyła lekki szok, gdy zaczęłam aplikować każdy z kroków pielęgnacji Hada Labo Tokyo, to po jakimś czasie oswoiła się z tak dużą dawką nawilżenia.



Myślę, że spokojnie mogę Wam polecić te kosmetyki, oczywiście mam swoich absolutnych faworytów, ale o tym już za chwilę.

Gdzie znajdziecie Hada Labo Tokyo? Na półce w Rossmannie, czyli najbliższej jak się da :) Mają minimalistyczną szatę graficzną, praktyczne opakowania i całkiem przyjazne dla portfela ceny. 

Kremowy żel oczyszczający do mycia twarzy Gentle Hydrating Cleanser

"Japoński kosmetyk rozpoczynający rytuał pielęgnacji skóry twarzy. Krem o puszystej konsystencji w kontakcie z wodą zamienia się w kremową piankę, która doskonale oczyszcza skórę z wszelkich zanieczyszczeń. Pozostawia skórę idealnie czystą, znakomicie nawilżoną i jedwabiście wygładzoną. Zawiera Hyaluronic Acid. Produkt polecany także dla cery wrażliwej."

opis producenta

Pojemność: 150 ml
Cena: ok. 39,99 zł


Kremowy żel oczyszczający to pierwszy krok rytuału pielęgnacyjnego Hada Labo. Jego kremowa konsystencja w kontakcie z wodą zmienia się w piankę. Przypomina mi nieco kremy do golenia mojego taty sprzed kilkudziesięciu lat :)))

Produkt ten jest niesamowicie wydajny! Jeszcze w maju zawiozłam tubę na działkę gdzie korzystałam z niej nie tylko ja ale też moja siostra i siostrzenica i przy oszczędnym stosowaniu wystarczyła nam na 2 miesiące. Wystarczy naprawdę niewielka ilość by dokładnie umyć całą twarz.

Pachnie naprawdę subtelnie, mogę nawet rzec że woń jest praktycznie niewyczuwalna.

Żel a raczej krem bardzo dobrze oczyszcza twarz , nie pozostawiając o dziwo uczucia ściągnięcia. Nie zanotowałam też wysuszenia skóry.

Na pewno powrócę do tego kosmetyku :)



Wodne serum Lock-in-Moist na dzień i na noc Concentrated Water Serum

"Mocno nawilżające wodne serum zawierające skoncentrowany Super Hyaluronic Acid™. Preparat jest prawdziwym zastrzykiem nawilżającym dla skóry oraz pomaga zatrzymać w jej wnętrzu zapasy wilgoci na wiele godzin. Serum zmniejsza widoczne oznaki zmęczenia i sprawia, że cera zyskuje zdrowy wygląd, jest odświeżona i wypełniona. Produkt polecany także dla cery wrażliwej."

opis producenta

Pojemność: 30 ml
Cena: 54,99 zł



Wodne serum ma bardzo płynną rzadką konsystencję. Aplikuje się je na twarz pokrytą lotionem No.1. Początkowo nie byłam przekonana do tego rodzaju produktu, jednak już po pierwszym zastosowaniu wiedziałam że będzie to strzał w dziesiątkę! Moja cera uwielbia wodne serum, które swą bardzo nawilżającą i lekką formułą nie obciąża skóry przy jednoczesnym mocnym jej nawodnieniu. 

Jest wydajne, nie wyczuwam żadnego aromatu, idealne dla skóry przesuszonej i wrażliwej a nawet nadwrażliwej. Po aplikacji rano przez cały dzień moja skóra jest genialnie nawilżona. Rewelacyjny produkt!


Intensywny nawilżacz skóry Lotion No.1 - Super Hydrator

"SUPER NAWILŻACZ SKÓRY TO BESTSELLER W JAPONII – SPRZEDAWANY CO 2 SEKUNDY! Japoński, silnie nawilżający lotion z formułą LOCK-in-MOIST do częstego stosowania. Zawiera Super Hyaluronic Acid™. Gwarantuje utrzymanie optymalnego poziomu wilgoci w skórze i przeciwdziała procesom starzenia. Produkt polecany także dla cery wrażliwej."

opis producenta

Pojemność: 150 ml
Cena: 45,99 zł



Lotion to drugi krok rytuału, nakładamy go zaraz po oczyszczeniu skóry. Jest swego rodzaju połączeniem nawilżającego toniku z lekkim serum, o wodnistej, lekko żelowej konsystencji. Najlepszy kosmetyk Hada Labo Tokyo, jaki testowałam - poproszę o kontener na najbliższe lata :)

Bardzo praktyczny dozownik w postaci pompki idealnie aplikuje kosmetyk na dłoń, nie wypluwa żelu zbyt gwałtownie, nie zacina się. Niewielka ilość wystarcza do pokrycia całej twarzy i szyi. 

Nawilża i to fantastycznie! Moja skóra jest kapryśna, uwielbia nawilżanie ale w lekkich formulacjach, szybko można ją podrażnić, obciążyć czy zapchać. Lotion jest szyty na miarę dla mojej wybrednej cery.



Krem nawilżająco-wygładzający na dzień i na noc Moisturising Cream

"Lekki i puszysty krem, który dzięki wysokiemu stężeniu Super Hyaluronic Acid™ bardzo silnie nawadnia i wygładza cerę, pozostawiając ją odświeżoną, rozświetloną i niewiarygodnie miękką. Spowalnia procesy starzenia. Produkt polecany także dla cery wrażliwej."

opis producenta

Pojemność: 50 ml
Cena: 49,99 zł


Krem znajduje się w eleganckim plastikowym słoiczku o przezroczystych ściankach. Ma ciekawą konsystencję, lekką i kremową ale na skórze zamienia się ona w maź, co początkowo mnie irytowało. 

Nie do końca mogę aplikować go rano, przed nałożeniem makijażu. Jeśli tylko odrobinę przesadzę z ilością, makijaż wałkuje się i nie trzyma na takiej bazie. Dlatego też sięgam po niego wieczorem i wtedy sprawdza się bardzo dobrze. 

Dopełnia intensywne nawilżenie skóry, zainicjowane przez wodne serum i lotion No.1. Nawadnia skórę i utrzymuje optymalny poziom nawilżenia przez kilka godzin.



3D liftingująca maska na twarz i szyję 3D Lifting Mask

"Niezwykła, żelowa maska typu „shape-memory”. Formuje na skórze liftingującą siateczkę 3D, która napina skórę i unosi owal twarzy. Dzięki Super Hyaluronic Acid™ głęboko nawilża i zamyka w skórze wysokie zasoby wilgoci. Pozostawia skórę wypełnioną i wygładzoną. Produkt polecany także dla cery wrażliwej."

opis producenta

Pojemność: 50 ml
Cena: 49,99 zł



Maseczka o konsystencji shape memory gel czyli żel który wraca do pierwotnego kształtu. Fajny patent, powierzchnia maseczki zawsze jest jednolita, nie widać ubytków czy maźnięć.

Przypomina nieco galaretowatą maź, która sprawia, że skóra po aplikacji preparatu przez dłuższy czas jest ... lepka. Długo się przyzwyczajałam do tego uczucia i chyba do końca nie przyzwyczaiłam.

Samo działanie maseczki jak najbardziej na plus. Poza nawilżeniem, poprawia też sprężystość skóry, lekko ją napina i wygładza. Jeśli nie macie nic przeciwko "glutom" to bardzo ją Wam polecam ;)


Hydro-żel wypełniający skórę na dzień i na noc Skin-Plumping Gel

"Luksusowy preparat o delikatnej, żelowej konsystencji, który łączy w sobie udoskonalające działanie kremu i serum. Dzięki wysokiemu stężeniu Super Hyaluronic Acid™ bardzo intensywnie nawilża i wypełnia skórę, pozostawiając efekt aksamitnie miękkiej i gładkiej cery. Produkt polecany także dla cery wrażliwej."

opis producenta

Pojemność: 50 ml
Cena: 49,99 zł


Czy jakiś kosmetyk może nawilżać jeszcze bardziej niż opisane już produkty? Tak, Hydro-żel wypełniający skórę. Ma lekko żelową konsystencję i już podczas nakładania można poczuć ekstremalne nawilżenie. Ten kosmetyk świetnie współpracuje z makijażem. Mimo delikatnie lepkiej warstwy, którą pozostawia, trzyma znakomicie każdy podkład, także mineralny.

Gdy po niego sięgam, czuję jak tysiące cząsteczek kwasu hialuronowego nawilża moją skórę, niesamowite uczucie. Skóra staje się gładka, elastyczna, bardziej zwarta, o suchych skórkach można zapomnieć.




Głęboko nawilżająca maska na tkaninie Moisturizing Facial Sheet Mask

"Japońska maseczka w płacie na twarz, nasączona całą buteleczką serum z 3 rodzajami kwasu hialuronowego - SUPER HYALURONIC ACID™. Głęboko nawilża, orzeźwia i wygładza skórę. Produkt polecany także dla cery wrażliwej."

opis producenta

Pojemność: 1 szt.
Cena: 12,99 zł



Nie przepadam za maseczkami w płatach, ale dla Hada Labo Tokyo przekonałam się do takiej formy aplikacji. Ta maseczka zawiera serum z trzema różnymi kwasami hialuronowymi i jeśli potrzebujecie natychmiastowego nawilżenia, ona Wam je da. Świetnie sprawdzi się latem, czy po opalaniu, od razu podnosi poziom nawodnienia skóry. 



Przeciwzmarszczkowa maska nawilżająca na tkaninie Anti-Aging Facial Sheet Mask

"Japońska maseczka w płacie na twarz, nasączona całą buteleczką serum z 3 rodzajami kwasu hialuronowego - SUPER HYALURONIC ACID™. Głęboko nawilża skórę, a dzięki zawartości Retinolu i Kolagenu, ma właściwości odmładzające i ujędrniające. Produkt polecany także dla cery wrażliwej."

opis producenta

Pojemność: 1 szt.
Cena: 12,99 zł



Maseczka przeciwzmarszczkowa ma podobne działanie jak jej siostra, jednak oprócz nawilżania, posiada właściwości ujędrniające. Świetnie sprawdza się przed większym wyjściem, zastosowałam ją w sobotę przed weselem i moja skóra wyglądała promiennie a podkład trzymał się do samego rana.

Muszę przyznać, ze kosmetyki Hada Labo Tokyo sprawdziły się u mnie. Prawdziwym hitem okazało się wodne serum i lotion, na pewno wrócę też do kremowego żelu oczyszczającego i hydro-żelu. Nie zaprzyjaźniłam się za to z kremem nawilżającym i maseczką 3D, ze względu na konsystencję.

Znacie produkty Hada Labo Tokyo? Stosujecie azjatyckie rytuały pielęgnacyjne?

Pozdrawiam, Aga

18 komentarzy:

  1. Z tą maseczką w płacie chętnie bliżej bym się zaznajomiła, bo uwielbiam takie wynalazki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, jest w Rossmannie :) Jest naprawdę fajna :)

      Usuń
  2. Ja w sumie nie wiem czy się na te kosmetyki skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam je w Rossmannie i nie wiedziałam co wybrać najpierw. Po Twojej recenzji będzie to na pewno lotion i wodne serum :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam maseczki w płacie, nawet nie wiedziałam że taka japońska marka jest u nas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj kupiłam lotion, cieszę się więc że masz o nim dobre zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam w prezencie jeszcze latem ten kremowy żel do oczyszczania twarzy. Jest super, moja sucha skóra go uwielbia.

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba czas na zakupy w Rossmannie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mojej skórze po lecie brakuje nawilżenia więc na pewno zaopatrzę się w jakieś produkty Hada Labo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię bardzo stosować maseczki na twarz, bardzo one ją odżywiają. Twarz po zastosowaniu jest jędrna i pełna blasku. Maseczki nakładam dwa razy w tygodniu przez myciem na pół godziny. Lubię bardzo te z Hada Labo Tokyo, dobrze na mnie działają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam maseczki w płachcie i olejek nawilżający <3 no rewelacja, najlepsze odkrycie wakacji :D

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)