sobota, 7 października 2017

Almond Milk by Orly

Dawno nie byłam tak zachwycona lakierem do paznokci. Kolor, formuła, aplikacja, trwałość... Przedstawiam wam Almond Milk Orly!


Seria Breathable to moje odkrycie. Uwielbiam lakiery Orly z tej serii. Oprócz pięknych kolorów oferują nam formułę Advanced Oxygen Technology, dzięki której nasze paznokcie "oddychają" od warstwą lakieru. Mamy tu też mieszankę oleju arganowego, witaminy C oraz prowitaminy B5. 

Almond Milk to rozbielony nudziak z kroplą różu, ale niezbyt zimnego. W zależności od światła staje się bardziej kremowy lub delikatnie różowy. Jest przepiękny i zaskakująco kryjący. Zwykle takie kolory są dość kredowe, maluje się nimi tępo i trzeba minimum dwóch warstw by efekt był zadowalający. Almond Milk daje już niezłe krycie przy pierwszej warstwie! Bez smug i prześwitów, jestem pod dużym wrażeniem. 
Piękny kolor, świetna aplikacja i trwałość. Nie mogę mu nic zarzucić. 


Pozdrawiam, Aga

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolorek i paznokcie masz śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie kolory lubię i noszę najczęściej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor, chciałabym taką hybrydę ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie odcienie na paznokciach! Pasują do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kupić, ostatnio moje paznokcie po hybrydach mają słabszą kondycję i chcę (muszę) przejść na zwykłe lakiery :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej robić przerwy od hybryd co lilka tygodni :)

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)