poniedziałek, 16 października 2017

Black Style

Przy poprzedniej stylizacji wspomniałam że nie przepadam za czernią. Jednak jesienią i zimą cicho do mnie szepcze, uwodzi, zachęca i tak jakoś ręka bezwiednie sięga po wieszak z czymś czarnym. Tak jak dzisiaj :)


Sesja domowa, będzie ich więcej gdyż na zewnątrz robi się zimniej a ja z wiekiem staję się wygodnicka i nie chcę marznąć niepotrzebnie ;) Mam nadzieję że to otoczenie przypadnie Wam do gustu :) Głównie będą to domowe luźne stylizacje lub typowo wyjściowe, eleganckie.

Czarna sukienka z moimi ulubionymi rękawkami pół-bufkami, do tego czarne sandałki na obcasie z doczepionymi kokieteryjnymi pomponami.


Sukienka Regard Fashion
Sandałki no name
Pompony Coquet
Biżuteria ACHA Studio
Stolik IKEA
Wazon i lustro JYSK
Poduszki Pepco

pics by me

Pozdrawiam, Aga

21 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz! Świetne zdjęcia ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz! Świetne zdjęcia ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pompony fajnie przełamują elegancję i klasykę całości :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na więcej takich stylizacji<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz jak milion dolarów! Piękna sukienka i te pompony ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Biały sierściuch nie zostawi włosów na czarnym? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się te pomponiki, są urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz, a ostatnie zdjęcie wymiata ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Muszę częściej fotografować się z Kluskami, robią furorę :))

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)