czwartek, 12 października 2017

Blink blink make up

Dzisiejsza propozycja jest niecodzienna, nietypowa i ...nie nudna :) 
Kilka kroków dzieli nas od Sylwestra, karnawału czy studniówek. Dlatego sięgnęłam po pędzle i postanowiłam zmalować coś wieczorowego i efektownego.


Nie miałam z góry wymyślonego planu, poszłam na żywioł. Mimo że makijaż wydaje się praco- i czasochłonny, tak naprawdę powstał w około pół godziny :) Serio, serio :)


Oto lista kosmetyków, które pomogły mi wyczarować ten make up :)
  • Podkład mineralny Ecolore Olive 3
  • Puder mineralny matujący Ecolore Light 
  • Puder brązujący ArtDeco
  • Róż Ecolore Cute Watermelon
  • Rozświetlacz Ecolore Nightlight
  • mineralne cienie Ecolore: Black Swan, Vanilla Pudding, Hazelnut,
  • Wieżyczka cieni sypkich Glazel Visage
  • Czarny kajal Couleur Caramel
  • Maskara Total Effect Celia
  • Matowa szminka Golden Rose 05 i odrobina sypkiego cienia Glazel Visage na środek ust
  • brokat


I jak Wam się podoba? :)

Pozdrawiam, Aga

22 komentarze:

  1. wow!!! <3 zakochałam się w tych oczach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko i córko! Ten makijaż jest genialny! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfect! Umaluj mnie tak na Sylwestra, pliiiz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mnie urzekasz swoimi makijażami. ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Technika techniką ale z takim talentem trzeba się urodzić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie! Makijaż oka to jakieś czary <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiesz jak ja czekam na te makijażowe czwartki:) Uwielbiam gdy jesteś taka kreatywna, więcej takich makijaży poproszę :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie Tobie w tych upiętych włosach. Makijaż mega ale chyba nie dla moich wypukłych oczu. Btw może doradzisz jak malować takie oczy na co dzień? Teoretycznie wiem że maty i ciemne kolory ale na dzień to raczej coś lekkiego by się przydało. Zawsze kończę z roztartą kreską bo nie mam innego pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Tobie w tych upiętych włosach. Makijaż mega ale chyba nie dla moich wypukłych oczu. Btw może doradzisz jak malować takie oczy na co dzień? Teoretycznie wiem że maty i ciemne kolory ale na dzień to raczej coś lekkiego by się przydało. Zawsze kończę z roztartą kreską bo nie mam innego pomysłu.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)