piątek, 13 października 2017

Fall in love with ...fall

W takiej jesieni można się zakochać. Słońce, lekki wiatr, kolory... 

Tylko jesienią i zimą sięgam po czerń. Nie przepadam za tym kolorem ale jest doskonałym tłem dla typowo jesiennych barw, zgodzicie się ze mną? Dziś w duecie z bordo czerń stworzyła elegancki, kobiecy, wysmakowany set.


Ta jesień będzie należeć do sukienek. Postanowiłam zdobyć kilka dzianinowych, ołówkowych, najlepiej do kolana lub tuż za (uwielbiam tę długość) Stanowczo za mało tego fasonu w mojej szafie :)

Czarna dopasowana sukienka w towarzystwie bordowych dodatków to propozycja stylowa ale i komfortowa. Bordo to stanowczo kolor tej jesieni. Tu wystąpił w postaci kapelusza, komina, plecaka i kozaków (absolutnie pięknych i wygodnych).

Lubię tak wyglądać :) To mój styl.


Sukienka no name
Szal Stradivarius
Kapelusz House
Bransoletka Nomination Glitter Labizu
Plecak Vintage Manzana
Bordowe zamszowe kozaki CzasNaButy

pics by XB

Pozdrawiam, Aga

27 komentarzy:

  1. Też lubię jak tak wyglądasz! :D Bardzo mi się podobają te kozaki, ale niestety unikam takich, bo jeszcze bardziej skracają moje nogi. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, można je łączyć z rajstopami w tym samym kolorze, wtedy nie skracają :)
      Dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  2. Świetna stylizacja! Elegancja i szyk ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Elegancja i szyk ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykle wysmakowana, dopieszczona w każdym calu stylizacja, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga, wyszło bosko, więcej takich poproszę! ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny zestaw i fantastyczna Ty ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ! Po prostu klasa !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudnie Aga! I moje ulubione kolory, jak zapewne pamiętasz ;)
    Aga a ten szal jeszcze można kupić? Bardzo mi się podoba! Pasowałby mi idealnie do mojego płaszczyka :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)