piątek, 27 października 2017

Grey fall

Szaro, znowu szaro. Wybaczycie? :))  
Muszę kiedyś wyciągnąć z szafy wszystkie szare buty, torebki, ciuchy i dodatki. Albo... wyciągnę te nie-szare, będzie szybciej :)))


Jasne odcienie szarości pięknie rozświetlają ponure jesienne dni. Może są mało praktyczne, zwłaszcza w kontakcie z deszczem czy błotem, ale za to efektownie się prezentują na tle bezpiecznych ciemnych kolorów.

Dziś na luzie, choć kobieco. Białe dżinsy zestawiłam z szarym swetrem, śmieszną szarą czapką z pomponem, szarymi botkami i czarnymi dodatkami w postaci okularów przeciwsłonecznych i oryginalnej torebki. Powiem Wam, że uwielbiam ten look!


Szary sweter Click 
Spodnie no name
Torebka Manzana
Botki CzasNaButy.pl
Bransoletki ACHA Studio
Pierścionek EgoCentric
Czapka pi.kotek
Okulary p/słoneczne no name

pics by XB



Pozdrawiam, Aga

23 komentarze:

  1. Jedna z najlepszych w tym miesiącu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to widać ale ma naszytą kieszeń z przodu i jakby poprute plecy ♥♥♥

      Usuń
  3. Uwielbiam szarosci! Idealna stylizacja ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam szarosci! Idealna stylizacja ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma czego wybaczać, Agnieszko. Najbardziej podoba mi się czapka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. botki i torebka - jestem zakochana ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz nieziemsko :) cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię takie stylówy na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super szarości! Nigdy mi się nie znudzą, bez obaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmieniłabym tylko spodnie na bardziej klasyczne i mogłabym tak wyjść na ulicę. Bardzo udana stylizacja, Agnieszko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aga, jak wypada rozmiarówka w tych butach?

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)