niedziela, 8 października 2017

InstaWeek czyli mój tydzień na Instagramie

Pierwszy tydzień października za nami. Pogoda nie zaskoczyła, nadal zimno i brzydko. I huraganowo. Brrr, czekam na maj. Na bzy, sandałki i lekkie sukienki. Czekacie ze mną?


Zaczynam psychicznie przygotowywać się do listopada i do zimy. Kluski też :)) Nawet Figa, której zwykle są obojętne warunki atmosferyczne, ostatnio nie chce wychodzić gdy pada deszcz. Zamówiłam im ubranka p/deszczowe, ciekawa jestem czy Fizioł będzie w swoim chodzić.



1. Stosunek Lilly do poniedziałku i porannego wstawania. Budzi mnie małpa o 5 rano na siku a potem śpi do 10.

2. Poniedziałek w biegu, pogoda była jeszcze w miarę znośna. W połowie tygodnia musiałam już wyciągnąć zimową kurtkę. W październiku! Sic :P
Na zdjęciu botki Zapato i biżu OPS od Labizu.

3. Maseczkowy orgazm dzięki Lirene! 12 saszetek maseczek które właśnie weszły do sprzedaży. 



1. Selfie telefonem i nowy makijaż mineralny wykonany kosmetykami Ecolore które uwielbiam!

2. Tak to zwykle wygląda, Kluski okupują fotel a ja przycupnę gdzieś na taborecie lub parapecie :))) Poproszę drugi fotel i pufę/podnóżek ;)

3. Nowości torebkowe Manzana. Mini plecak vintage w kolorze bordowym oraz okrągła czarna torebka grunge. Są cudne!



1. Piątkowy spokojny dzień i moje dwa kudłate Cuda. Z nimi życie nie może być nudne :)

2. Buty, buciki! Fantastyczne bordowe kozaki i szare botki ze sklepu czasnabuty.pl. Marzą mi się jeszcze botki w kolorze bordo i jakieś kozaki meega eleganckie. 
Na zdjęciu biżu OPS ze sklepu Labizu, futrzana poducha Home&You i lustro JYSK.

3. Niedziela deszczowa :/ Nawet Kotleta nie chciała wyjść z domu. Wyskoczyłam rano do sklepu i uzupełniłam zapasy słodyczy i przekąsek. A dupa rośnie ;P Znowu.
Na zdjęciu filiżanka Home&You i taca JYSK.


Jest już wieczór, zaraz włączę jakiś film i wyżebrzę kawałek fotela ;)


Buziaki, kochani

Pozdrawiam, Aga

17 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia. Bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, wszystko mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowości Manzana przecudowne! Ostrzę sobie pazurki na ten bordowy plecaczek. :D W ogóle to tak mi się spodobały te Manzany, które pokazywałaś na blogu, że w końcu w moje łapki kilka miesięcy temu wpadła pojemna shopperka. Przepadłam. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, polecam :) Fajna polska marka, do tego niedroga.

      Usuń
  4. Fantastyczne są te torebki Manzana! I oczywiście buty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutnie przepiękne zdjęcia <3 Proszę wymiziać Kudełki ode mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest ten makijaż mineralny ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas na nową torebkę :)) Zdecydowanie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczo jest u Ciebie. Podoba mi się ten mały plecak, on jest bordowy czy brązowy?

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)