czwartek, 26 października 2017

Jesiennie

Dziś w makijażowym czwartku make up w kolorach typowych dla jesieni. Bordo, burgund i chłodny brąz- esencja jesieni, jak dla mnie :)


Jesień to dla mnie bardzo melancholijny czas.  Nie przepadam za nią, ale widzę też plusy. Głównie za sprawą niezwykłych barw, po które sięgam najczęściej o tej porze roku.


Tradycyjnie już sięgnęłam po minerały Ecolore, tylko 4 kosmetyki są niemineralne :) Oto lista produktów, użytych w makijażu:
  • Podkład mineralny Ecolore Olive 3
  • Puder mineralny matujący Ecolore Light 
  • Róż Ecolore Casabella
  • Rozświetlacz Ecolore Nightlight
  • Puder brązujący Ecolore Balos
  • mineralne cienie Ecolore:  Vanilla Pudding, Chocoholic, Black Swan
  • czarny kajal Couleur Caramel
  • Maskara Vamp! Pupa Milano
  • szminka w płynie Golden Rose 05 i Color Chock 54 IsaDora


Uwielbiam bordo!

Pozdrawiam, Aga

22 komentarze:

  1. Super! Te oczy. ❤ W ogóle to dzięki Tobie przekonałam się ostatnio do beretów. A całe życie ich nienawidziłam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, jako dziecko nie cierpiałam ich. Dopiero kilka lat temu w zasadzie przekonałam się do noszenia beretów a teraz je wręcz uwielbiam :)

      Usuń
  2. Piękny makijaż i kolor ust <3
    Podoba mi się też to, że większość produktów, które użyłaś, to kosmetyki mineralne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Taka mroczna wersja lat 20-tych ubiegłego wieku ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich umiejętności Agnieszko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz niesamowicie plastyczną twarz, zmieniasz się niczym kameleon ♡

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)