wtorek, 10 października 2017

Kiss Me, I'm Kind by Orly

Ostatni z nowości lakierowych Orly, które trafiły do mnie latem. Ulubiona seria Breathable i kolor, który wpadł mi w oko na wzorniku komputerowym a gdy do mnie dotarł, zaskoczył i to bardzo. Czy pozytywnie?


Kiss Me, I'm Kind to lakier z wszelkich miar subtelny. Delikatny jasny róż, który niesamowicie odświeża dłonie. Wykończenie transparentne, na zdjęciach widzicie 3 warstwy lakieru. Świetnie nadaje się choćby do frencza. Nie robi smug i perfekcyjnie rozkłada się na płytce. Jeśli lubicie takie  stonowane i wysublimowane lakiery, to Kiss Me, I'm Kind jest dla Was idealnym wyborem.


Pozdrawiam, Aga

15 komentarzy:

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)