poniedziałek, 2 października 2017

Lazy day

Wczorajsza niedziela należała do tych bardziej...leniwych :) Siedziałam z  Kluskami cały dzień w domu, z wyjątkiem wypadów na długie spacery by skorzystać z promieni słońca. Totalny relaks, przed komputerem usiadłam tylko na 15 minut by sklecić wpis o tygodniu na Instagramie. Poza tym błogie nicnierobienie, czytanie książki, jedzenie i spontaniczna sesja na narożniku ;) Oto jej efekty.


Wygodne dresy, kardigan i koszulka. I oczywiście moje Kluseczki. Cudowny dzień, naładowałam akumulatory na cały tydzień. Niewiele mi potrzeba do szczęścia. A może wiele? Całe morze miłości psiej i oddania. Tego nie zamienię na żadne diamenty :)



Kardigan/Cardigan CLICK
Koszulka/ T-Shirt Click
Bransoletka OPS! Paint Labizu
Spodnie no name
Ubranko Lilly Coocky
Poduszki Pepco
Stolik IKEA
Taca i wazon JYSK
Filiżanka i futrzana poducha Home&You

pics by me

Pozdrawiam, Aga

22 komentarze:

  1. Piękna Ty, urocze kluski, stylowy salon i te urocze zdjęcia którymi się zachwycam odkąd trafiłam do Ciebie na instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Tyyno :)
      Cieszę się że lubisz moje zdjęcia :)

      Usuń
  2. Na swojego zwierzaka też mówię kluska :P Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia! Jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny wypoczynek, poduszki i stolik i pieski i ich kubraczki ;) I Ty piękna i wypoczęta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna sesja! Więcej takich poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Psiaki są wdzięczne za Twoje uwielbienie Agato :))

      Usuń
  7. Pięknie wyglądasz taka uśmiechnięta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy Klusjami nie mogę przestać się uśmiechać, sprawiają że jestem szczęśliwa :) Tak po prostu.

      Usuń
  8. Bardzo to wszystko harmonijnie wygląda ale nie jak z katalogu tylko po domowemu, przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)