poniedziałek, 30 października 2017

Maybe navy?

Poza szarym i bordo, do szafy wpuściłam tej jesieni tez granat. Kolor, który uwielbiam i jest moją czernią. Genialnie łączy się z wieloma innymi kolorami. Lubię granat na paznokciach, w makijażu oraz w stylizacjach modowych. Dziś wystąpił w kilku odsłonach. Jaśnie wielmożny granat.


W połączeniu z kratą i czerwienią, granat stanowi znakomity zestaw na jesień, zgodzicie się ze mną? Głębokie nasycone barwy to coś, co zdecydowanie poprawia humor o tej porze roku.

Granatowy, wełniany beret,granatowa dżinsowa spódnica i granatowy welurowy plecak, do tego duża chusta w kratę i czarne dodatki. Kolorowo, ciepło, wygodnie.


Sweter Zara
Spódnica Click
Plecak Manzana
Bransoletka OPS! Paint Labizu
Bransoletka OPS! Nodi Labizu
Rajstopy Beli.pl

Beret Jedrzejko Hat
Futrzane pompony CoquetSzal i botki no name

pics by XB

Pozdr
awiam, Aga

18 komentarzy:

  1. Wow! Super to wszystko skomponowałaś. Moje kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Doroto :) Też bardzo lubię to połączenie.

      Usuń
  3. Hej Aguś, bardzo Cię proszę doradź mi, bo niezupełnie znam zasady doboru ubrań i często się nad tym zastanawiam... czy jak założę cienki, nierozpinany sweterek i na to narzucę grubszy sweter na guziki to będzie to razem grało, czy nie bardzo?
    I ogólnie nie myślałaś nad jakąś akcją na blogu w kwestii doradzania nam odnośnie doboru ciuchów? Znasz się na tym jak mało kto :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :)

      Autorytetem w kwestiach modowych nie jestem, ale wydaje mi się ze taki duet możecie sobą współgrać. Wiele zależy od kolorów, faktury, splotu. Najlepiej założyć obie rzeczy i przejrzeć się w lustrze. Intuicyjnie zobaczysz czy wszystko gra :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
    3. Za bardzo nie pomogłam :)

      Usuń
  4. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)