piątek, 6 października 2017

Melancholy

Jesień od zawsze kojarzy mi się z bardzo melancholijnym podejściem do życia, z przemijaniem. Jesienią częściej zastanawiam się nad przeszłością, nad sobą. Też tak macie? Ta pora roku nastraja bardzo nostalgicznie, czasem wręcz depresyjnie. Zwłaszcza jeśli aura częstuje nas głównie chmurami, deszczem i niską temperaturą.


Jesień to nie tylko melancholia. To ciepłe szale, które przyjemnie otulają, dając nie tylko ciepło ale uczucie przytulności i takiej ... intymności? Do tego berety, cieplutkie rajstopy i nawet jesień nie jest taka straszna, prawda?

Dzisiaj zmiksowałam dla Was czerń, bordo i czerwień. Efektowna spódnica w wytłaczane róże wyróżnia się na tle czarnej bazy. Do tego kraciasty szal, bordowy beret i listonoszka. Jest jesień :)



Spódnica Madame Rose Kier
Bransoletka OPS! Paint Labizu
Bransoletka OPS! Nodi Labizu
Rajstopy Beli.pl
Beret Jedrzejko Hat
Szal i botki no name

pics by XB

Pozdrawiam, Aga

24 komentarze:

  1. Dla mnie każda pora roku ma jakieś zalety i wady. Jesień kocham za te piękne kolory, cudne liście, ale też za to, że wtedy mogę bez liku czytać książki. Lato wolę spędzić aktywniej.

    A ta stylizacja jest wręcz bajeczna! Czerwony Kapturek z Ciebie, Agnieszko. ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, raczej Bordowy Berecik :)
      Masz rację, każda pora roku ma swoje wady i zalety. Ale jak uwielbiam wiosnę i lato, tak nie znoszę zimy i jesieni.
      Dzięki za miłe słowa!

      Usuń
  2. Mam dokładnie tak samo. Jesień to dla mnie pora do refleksji.

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka Francuzeczka z Ciebie. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo jesiennie, cudnie wyszło. Ciepły kolor cegły fajnie wszystko podkręca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, otoczenie idealnie komponuje się z jesiennymi stylizacjami :)

      Usuń
  5. Mam ochotę otulić się takim szalem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja, ja zachwycam się torebką <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją lubię choć zapięcie jest bardzo niewygodne.

      Usuń
  7. Nie lubię gdy jest mi zimno, nie cierpię ubierać się w milion ciuchów dlatego jesień i zima nie są moimi ulubionymi porami roku ;)
    Świetny set :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że mamy podobne podejście do pór roku Agato :)

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)