sobota, 21 października 2017

Październikowe beGLOSSY

Dacie wiarę że za chwilę listopad? Mamy druga połowę października, czas chyba myśleć już o Świętach :)

Póki co mam dla Was do pokazania zawartość październikowego pudełka beGLOSSY. Jesteście ciekawi co znalazło się tym razem w środku?

Maseczka Vichy  - dwie saszetki 2x6 ml
Regenerujący peeling do rąk Vianek - pełen wymiar 75 ml
Krem nawilżający YU-BE - mini tunka
Świeca do masażu z masłem Shea - pełen wymiar 50 ml
Wzmacniający szampon micelarny Nicea - pełen wymiar 400 ml
Serum do biustu Keloo - pełen wymiar 30 ml

Powiem jedno - wow! Pudełko jest naprawdę super i choć nie wszystkie produkty wzbudziły we mnie zachwyt, to uważam tą edycję za niezwykle udaną.

Maseczka do twarzy - do mnie trafiła peelingująca maska rozświetlająca z kamieniem wulkanicznym i AHA. Już nie mogę się doczekać testów!
Peeling do rąk - kosmetyki do rąk mnie nie kręcą, ale firmę Vianek lubię i cenię.
Krem nawilżający - coś mi świta, że kiedyś w jakimś pudełku był już ten krem. Mini zawartość idealna do torebki. Ratunek dla spierzchniętych ust, łokci czy skórek wokół paznokci. 
Świeca do masażu - lubię tego typu kosmetyki. Do tego trafiła mi się wersja z grejpfrutem, a olejek z tego owocu pomaga przy migrenach. 
Szampon do włosów -  solidna pojemność, niestety ma na drugim miejscu  SLS a ja przy prostowaniu keratynowym unikam tego składnika.
Serum do biustu - ciekawy produkt, nie znam marki, na pewno zużyję, skład fajny.

Co sądzicie o tym pudełku? Według mnie jest moc :) 

Pozdrawiam, Aga

18 komentarzy:

  1. Czas stanowczo za szybko leci.
    Ciekawa jest ta zawartość, ale dla mnie bez większego szału. Świecy do masażu jeszcze nigdy nie miałam, dlatego właśnie to ona skradła moje największe zainteresowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, takie świece to super sprawa. Świetnie sprawdzają się przy masażu, dają poślizg i pielęgnują skórę :)

      Usuń
  2. Robisz przepiękne zdjęcia, nie mogę się napatrzeć! Ciekawa jest ta świeca do masażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udany box, wszystko bym chciała :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie ten micelarny szampon, to jakaś nowość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to nowość na rynku. Są dwa rodzaje : oczyszczający i wzmacniający.

      Usuń
  5. Całkiem udane pudełko, zainteresował mnie ten szampon i serum do biustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pudełko Świetnie wyglądasz ♡ chyba sobie je kliknę

    OdpowiedzUsuń
  7. Przytuliłabym świecę do masażu i maseczkę Vichy ♥

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)