wtorek, 24 października 2017

Serum Fortesse z formułą Pro-Follicle Complex™ Halier

Twoje włosy są w kiepskiej formie? Wypadają? Są rzadkie, cienkie i takie jakieś...bez życia? Odpowiedź jest jedna! Czas na produkt który wzmocni cebulki włosowe i zmniejszy wypadanie włosów. Czy serum Fortesse marki Halier podoła wyzwaniu? Sprawdźmy!

Serum Fortesse z formułą Pro-Follicle Complex™ Halier

"Serum Fortesse wzmacnia i stymuluje cebulki do wzrostu włosów. Unikalna formuła Pro-Follicle Complex™ chroni włosy przed wypadaniem, pobudza ich wzrost oraz poprawia kondycję skóry głowy.Dzięki serum Fortesse włosy są zdrowe, mocne, odżywione, intensywnie nawilżone oraz bardziej elastyczne. Serum pielęgnuje skórę głowy, nie obciążając włosów, dlatego możesz nanosić je bezpośrednio na skórę głowy. Produkt został przebadany dermatologicznie."


Pojemność: 10 x 3 ml
Cena: 347 zł

Serum Fortesse znajdziecie TUTAJ


Serum to 10 ampułek po 3 ml każda, w estetycznej i minimalistycznej kartonowej kasetce zamykanej na magnes. Do ampułek dołączony jest aplikator z miękkim, jakby gumowym dozownikiem, ułatwiającym aplikację produktu. 

Jak stosujemy serum Fortesse? Kuracja trwa miesiąc, po ampułki sięgamy nie codziennie ale trzy razy w tygodniu. Serum w żaden sposób nie podrażnia skóry głowy i nie obciąża włosów. Ma piękny, subtelny zapach, uprzyjemniający aplikację. 


Co znajdziemy w składzie? Biotyna, która odpowiada za zwiększenie objętości włosów, sprawia też że zyskują one na grubości. Ekstrakt z korzenia bazylii, który zapobiega wypadaniu włosów. Zagęszcza włosy i pomaga walczyć z łysieniem androgenowym.  Witamina B3 utrzymuje właściwy poziom nawilżenia włosów. Ekstrakt ze skrzypu polnego hamuje wypadanie włosów, poprawia ich witalność i zwiększa elastyczność. Pantenol zapobiega rozdwajaniu się końcówek. Tatarak zwyczajny odżywia, zwiększa połysk i objętość. Ekstrakt z nasion lnu zwyczajnego łagodzi podrażnienia i koi skórę, ma też działanie nawilżające.

Skład jest świetny ale czy daje wymierne efekty? Daje i to jakie!

Przed kuracją moje włosy nie były w złym stanie (przynajmniej tak myślałam). Jednak gdy porównuję ich stan przed a po, widzę ogromną różnicę. 

W moim przypadku serum Fortesse przede wszystkim bardzo pobudziło wzrost włosów. Jeszcze w czasie wakacji były one do ramion, może trochę dłuższe, teraz są po prostu długie! To pierwszy produkt który tak bardzo przyśpieszył porost włosów. 

A jak z wypadaniem i zagęszczeniem? Patrzę na przedziałek i wiem że serum pomogło zahamować wypadanie, z którym zwykle borykam się jesienią. Podczas mycia głowy czy czesania znajduję coraz mniej włosów w odpływie brodzika czy na szczotce. Przy skroniach zanotowałam typowe baby hair, które rosną sobie niesfornie we wszystkie strony. 

Stwierdzam oficjalnie, że serum to lepiej na mnie działa niż słynna kozieradka. Zachwycałam się nią lata temu, jest skuteczna i byłam pewna że nie znajdę nic, co będzie lepsze. A jednak :)

Jest miłość!



Pozdrawiam, Aga

16 komentarzy:

  1. Z nieba mi spadasz z tą recenzją! Jesień to zwykle nasilenie wypadania włosów u mnie, od kilku tygodni bezsilnie patrzę na ilość włosów które mi codziennie wypadają. To jakiś koszmar.
    Muszę kupić koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo skuteczny preparat, powinien rozwiązać Twój problem Kasiu.

      Usuń
  2. Cena wysoka i to bardzo. Ale najważniejsze że działa, może kupię dla mamy na imieniny, narzeka biedna że włosy jej lecą na potęgę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe że troszczysz się o mamę Agato :) Kup, będzie zadowolona.

      Usuń
  3. No faktycznie cena porządna, ale kiedy ma się spore problemy z wypadaniem włosów, to i cena schodzi na dalszy plan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wówczas nie myśli się o cenie ale o tym by wreszcie przestały wypadać :/

      Usuń
  4. Fajnie, że się u Ciebie sprawdziło. :) Ja zazwyczaj podchodzę sceptycznie do tak drogich produktów, bo nigdy nie wiadomo czy zadziała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Sylwio, nigdy nie ma takiej pewności ale dobry skład i fakt że wielu osobom produkt pomógł na pewno zwiększa szansę :)

      Usuń
  5. Uu, cena zawrotna ale ważne że działa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyda mi się o serum teraz i to bardzo. Jesień zawsze powoduje, ze moje włosy wypadają i to sporo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę że dla zdesperowanej osoby, która bezskutecznie walczy z wypadaniem włosów, cena nie jest wysoka.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)