sobota, 14 października 2017

Z wizytą u ... LABIZU

W środę postanowiłam, całkiem spontanicznie (jak na mnie) wpaść z wizytą do Labizu. Cóż to takiego, zapytacie. Labizu jest oficjalnym i jedynym dystrybutorem takich marek biżuteryjnych jak: OPS! Objects, Ti Sento Milano i Rebecca oraz wyłącznym agentem marki Nomination w Polsce. Dwie z nich dobrze już poznałam, mowa tu oczywiście o Nomination oraz OPS! Objects, które często goszczą na moim blogu. 



Labizu to nie tylko sklep internetowy, jego stoiska można znaleźć również stacjonarnie. A gdzie? W Łodzi jest to Galeria Łódzka, Bielsko-Biała Galeria Sfera, Katowice Silesia City Center.


Nie chcę Was zamęczać długim tekstem, chciałabym przede wszystkim skupić się na zdjęciach biżuterii, ale nie sposób nie napisać kilka słów o każdej z tych wyjątkowych marek :)


NOMINATION


To światowy lider biżuterii ze stali szlachetnej łączonej ze złotem. Wyobraźcie sobie że to wszystko to ręczna, włoska robota! Nomination ma swoją siedzibę w pięknej Florencji i tam powstają prawdziwe cuda ze stali szlachetnej, 18-karatowego złota oraz 9-karatowego różowego złota (moje ulubione) . Tę piękną biżuterię zdobią nie tylko cyrkonie ale również kamienie szlachetne i półszlachetne oraz naturalne diamenty. Sztandarowym produktem Nomination  bransoletki z serii Composable, które są wyjątkowość opierają na możliwości samodzielnego komponowania biżuterii. Nie ma nic lepszego niż spersonalizowana bransoletka, zgodzicie się ze mną? :)





Co spodobało mi się najbardziej? Oprócz bransoletek Commposable, wpadły mi w oko fantastyczne pierścionki Extention, zwłaszcza te które łączą w sobie różowe złoto i stal szlachetną.



Choć zwykle nie zachwycam się naszyjnikami, oglądając biżuterię Nomination zwróciłam uwagę na serię Bella i oczywiście różowe złoto :) Bella jest subtelna, niezwykle kobieca, po prostu piękna.



Estetyka produktów Nomination przemawia do mnie najbardziej ze wszystkich prezentowanych dziś na blogu marek. Firma ta oferuje proste formy, choć nie jest to biżuteria tak do końca minimalistyczna czy  ascetyczna. 


Rebecca


Kolejna ciekawa włoska marka biżuteryjna. Jej najbardziej rozpoznawalną kolekcją jest Hollywood/Hollywood Stone. To klasyczne łańcuchy z ogniwami, oferowane w różnych grubościach i z różnymi zawieszkami: są to monety, kulki, perły czy ostatnia nowość- kamienie hydrotermalne w pastelowych kolorach. 



OPS! Objects


Marka od której zaczęłam moją przygodę z włoską biżuterią :)  Jest to jedna z najszybciej się rozwijających firm modowych we Włoszech, niebanalna, skierowana do każdej grupy wiekowej. Coraz bardziej popularne stają się i u nas zegarki OPS! Posh z silikonowymi, wymiennymi paskami. Posiadam, jak zapewne wiecie, uroczego szaraczka i wymienną bransoletkę w kolorze fuksjowym. Myślę też o nowych kolorach paska: białym, nieco ciemniejszym szarym i jasnym różu. 

W moich zbiorach mam też dwie bransoletki OPS! Objects. Jest to cudna szara bransoletka z różowym złotem z kolekcji Nodi oraz efektowna bransoletka z różowego złota z kolekcji Paint.



Ti Sento Milano


Czas na ostatnią markę :) Ti Sento kupiło mnie swą filozofią mieszania i łączenia różnych produktów, co daje nieograniczone możliwości w tworzeniu nowych zestawów.  



W każdym nowym sezonie Ti Sento oferuje kilka głównych linii, jak na przykład: Combine, Embrace czy Liberation. Moją uwagę przykuły piękne pierścionki, zobaczcie sami jak można je cudownie łączyć.


Ze stoiska Labizu wyszłam zauroczona efektowną biżuterią do tego stopnia, że do moich zbiorów dołączyła kolejna bransoletka Nomination, tym razem nowość z serii Glitter. Już wkrótce zobaczycie ją na blogu :)

Na sam koniec naszej podróży do świata biżuterii chciałabym zachęcić Was do odwiedzenia, czy to stacjonarnie czy wirtualnie, sklepu Labizu. Uwierzcie mi, takiej biżuterii jeszcze nie widzieliście :) Oryginalność, doskonałe wykonanie, perfekcja w każdym calu. 

Pozdrawiam, Aga

17 komentarzy:

  1. Zazwyczaj noszę tylko łańcuszki i kolczyki, ale ta biżuteria robi wrażenie. Jest na czym wzrok zawiesić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, masz rację :).Trudno zdecydować się na jedną rzecz, tyle pięknych rzeczy.

      Usuń
  2. Wyjątkowe miejsce i wyjątkową biżuteria ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności:) Nie odeszłabym pusto od tego stanowiska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Prawda? Mnie się marzy ten w różowym złocie ♥♥♥

      Usuń
  5. Same cuda! Nie wiem ile godzin bym spędziła tam na wybieraniu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam oryginalną biżuterię!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie nieznane mi marki, no może za sprawą Twojego bloga kojarzę OPS i Nomination.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwyciły mnie pierścionki Ti Sento, są idealne! Muszę je mieć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna biżuteria! Tak jak i Tobie najbardziej podoba mi się oferta marki Nomination.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)