niedziela, 19 listopada 2017

InstaWeek czyli mój tydzień na Instagramie

Hu hu ha, idzie zima! Nie wiem jak Wy, ale ja wyczuwam ją coraz bardziej. Czuć ją wyraźnie w powietrzu. ciekawa jestem, kiedy w Łodzi spadnie (i zostanie choć na kilka dni) pierwszy śnieg.


Zimno, cały tydzień. Przydałaby mi się naprawdę ciepła kurtka, mam z zeszłych lat płaszcze i kurtkę ale w tym roku jakoś mnie grzeją mnie dostatecznie. Marznę i to bardzo, a co będzie gdy przyjdą mrozy?

Całe życie byłam zmarzluchem, ale teraz to jakaś przesada. We wrześniu wyjęłam już z szafy kurtkę w której chodziłam ubiegłej niedzieli. o ten wiek robi z ludźmi ;)

A co wydarzyło się w tym tygodniu?

1. Wreszcie dotarł do mnie wyczekiwana przesyłka Manirouge. To naklejki termiczne, które wyglądają fantastycznie na paznokciach i są idealnym rozwiązaniem dla takich sierotek z dwiema lewymi rękami, które nie potrafią robić wzorków. Za kilka dni zamierzam zrobić pierwsze podejście :o
Cudny stolik i świecznik pochodzą ze sklepu Netto 

2.Nowy fason torebki Manzana, u mnie oczywiście w dwóch moich ulubionych kolorach- szarosci i bordo. Nakręciłam krótki filmik, w tygodniu ukaże się na blogu :)

3. Miniony wtorek nie należał do ulubionych. Kolejna nieprzespana noc, migrena i mega nerwy na DHL.Wrrr.
Na zdjęciu  kapciochy Big Star, filiżanka Home&You , stolik i świecznik Netto. 

1. Nowe kolory lakierów Orly. Czasami robię przerwę od hybryd i wtedy zawsze sięgam po Orly. całą trójka to nowe kolekcje: jesienna i zimowa. Nieco rozczarował mnie pierwszy kolor, patrząc na swatche w necie miał być ciemnym bordo a tu taka ciemna fuksja stonowana. Niemniej jest piękny.

2. Berety Jędrzejko towarzyszą mi od kilku lat, pierwsze dwa kupiłam na allegro jakieś 3 lata temu. Teraz nowe kolory i piękna folkowa chusta. Niedawno pojawił się ich sklep internetowy FolkLover, zajrzyjcie do niego koniecznie!

3. Orphica i jej nowa linia do pielęgnacji dłoni - Touch. Zapowiada się bardzo ciekawie 


1. Mam wreszcie muszkieterki! Te ze zdjęcia pochodzą ze sklepu CzasNaButy i są super, ponieważ zamiast popularnego umieszczenia zamka z boku buta, one są rozpinane z tyłu, od piety aż do samej góry. Love!
Stolik Netto, tablica podświetlana z Biedronki. 

2. Sobotni wieczór... kawa inka, półmrok, blask świec...
Świecznik kupiony w Netto.

3. Niedziela! Leniwa, spokojna, domowa. 
Kapciochy Big Star.

Jakie macie plany na wieczór? Może takie jak ja? Kawałek ciast, herbata i ulubiony serial, w ulubionym fotelu? Spokojnej reszty dnia!

Pozdrawiam, Aga

16 komentarzy:

  1. Ja poczułam zimę, gdy wczoraj zamarzło mi auto. :P Naklejki Manirouge bardzo mi się podobają, ale nie wiem, czy potrafiłabym je umiejętnie nałożyć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz zimniej, fakt :/
      Sylwio, dziś bawiłam się naklejkami ♥ można je szybko ogarnąć

      Usuń
  2. Jestem strasznie ciekawa efektu jaki dają naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plus minus za tydzień ukaże się wpis z naklejkami Manirouge :)

      Usuń
  3. Jakie mega kapcie! Są dostępne on-line, mam rozumieć? Numeracja wypada tradycyjnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są online, ja noszę 36, czasami 37 i wybrałam właśnie 37.

      Usuń
  4. Te torebki do mnie wołają ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia robisz :) wysokie czarne kozaczki wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresowała mnie ta seria do dłoni Orphica. Kupiłam polecaną przez Ciebie linię Timeless i jest bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze u Ciebie zachwycająco <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne muszkieterki! Szukam jakichś fajnych, na porządnym obcasie, do chodzenia a nie do wyglądania ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)