czwartek, 14 grudnia 2017

Autumn Joy make up

... choć naprawdę makijaż w świątecznym klimacie :) Autumn Joy to nazwa zestawu czterech cieni jaki oferuje nam Ecolore Minerals na Święta. Postanowiłam zmalować nimi bożonarodzeniowy makeup :)


Jakie cienie znajdziemy w zestawie Autumn Joy? Jasny złocisto-beżowy w ciepłej tonacji, lśniące stare złoto, brudny róż w tonacji rabarbaru z chłodnym połyskiem oraz ciemny raczej chłodny brąz o satynowym finiszu. 


Cały makijaż, oprócz ust i rzęs, to kosmetyki mineralne Ecolore :) Podkład mam już na wykończeniu, co pokazuje jak często po niego sięgam :) Jeśli wychodzę z domu do ludzi, zawsze sięgam po minerały :) To najlepszy prezent, jaki mogę podarować mojej skórze.

A tu dokładna lista produktów, użytych w tym makijażu:

  • podkład mineralny Olive 3 Ecolore 
  • mineralny puder matujący Fair Ecolore
  • mineralny puder brązujący (idealny do konturowania) Balos Ecolore
  • mineralny róż do policzków Casabella
  • zestaw świąteczny cieni mineralnych Autumn Joy Ecolore
  • maskara L'oreal
  • matowa szminka 02 Golden Rose 


Wszystkie zestawy cieni Ecolore Minerals znajdziecie TUTAJ

Pozdrawiam, Aga

24 komentarze:

  1. Bajka... Przepięknie wyglądasz...:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz jak włoska Madonna, pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest idealne! Ty, makijaż, tło... Piękne, świąteczne zdjęci Aga <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga, czarodziejko, przeszłaś samą siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny! Uwielbiam takie kolory na oku :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)